Sbohem Markétce - Ivan Ozhogin, Rostislav Kolpakov, Kirill Gordeev

Omlouvám se za dva týdny ticha! Převelice! :D Ale má hned tři výmluvy! :D Zaprvé pořád řeším trable s počítačem a asi bude muset chudák do servisu, zadruhé mi začala praxe, která je náročnější než jsem čekala, zatřetí jsem dostala angínu v ten samý den, kdy zvolili Trumpa. Náhoda? Nemyslím si. :D
A tak se toho najednou sešlo tolik a já neměla energii a přiznávám se ani náladu.
Nicméně jsem zpět, vítám vás v listopadu....heh ačkoliv je už desátého....a jako video týdne přináším takové milé srovnání našich tří Wolandů v jejich nejzásadnější písni, totiž rozloučení se s Markétkou. Je v něm krásně vidět ten rozdíl mezi nimi, jejich pojetí, jejich hlasy...hezky to vystihuje jejich silné stránky a unikátní ztotožnění se s rolí.
Krásný....konec týdne přeju. :D


Komentáře

  1. Ach po dlouhé době jsem si uvědomila jak šíleně moc mi chybí Rostík :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Mě chybí Mistr a Markétka obecně. Už to není ono.

    OdpovědětVymazat
  3. Ajaj! Ale za takovýchto okolností se zmizení omlouvá! ;)
    Hlavně se rychle uzdravte - ty i počítač! :D

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To máš pravdu, chybí velice, mě chybí i Oněgin - čekala jsem že uvidíme revoluční změny a oko houby. Nu nic nedá se nic dělat. Ale chybí mi to - jen na jednu stranu je možná dobře že nového Mistra a Markétku nevidíme, stačí si vzpomenout na tu Ivanovu paruku a hned mě přejde chuť

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Já pár fotek z nového Mistra a Markétky viděla a nelíbí se mi to...
    Nový Oněgin navíc vůbec není nový - pozměnili pár scén a trochu i hudbu, ale jinak je to prý samé (podle recenzí fanoušků).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky