Always - Sierra Boggess

Přátelé! Prosím! Mějte se mnou trpělivost! :D
Jde o to, že mám za sebou angínu, trable s počítačem (které se už zdají vyřešené *ťuk ťuk na dřevo*) a praxi. Angína ani technické problémy super nebyly, praxe super je, ale je to jako chodit do práce - klasických osm hodin denně, nic nestíhám (pomalu ani divadlo a to je strašné) a nemám energii a...jak to ti pracující lidé dělají? :D
Příští týden je můj poslední na praxi, ale nebudu slibovat žádné zlepšení. Úplně mám s návratem po měsíci do školy tu vidinu seminárek a zkouškového a není mi dobře. :D

Ale k videu týdne!
Stále zbožňuju Sierru - uvědomila jsem si, že jsem se o ní v poslední době vyjadřovala kriticky, ale musím podotknout, že nešlo o osobní antipatie, jako problém s tím, že lidé z marketingu FO jaksi přehánějí její propagaci a dosahují tím opačného účinku, než jaký si asi představovali. A ALW na ni musí mít nějaký crush, to už není možné. :D

Tak či tak Sierru stále zbožňuji a zvlášť v kombinaci s úžasným Scottem Alanem, jehož poetické texty a nádherné melodie u mě vždycky zahrají na citlivou strunu. A v podání Sierry, která má v očích vždycky tolik emocí....prostě síla. Nádherná síla. :)

Komentáře

  1. Super, že už jsi zdravá. :-) (A PC opět v pohodě :D)
    Přesně tohle jsem si taky říkala! Jak to ti již pracující dělají? Vždyť už na nic jiného ani nemají čas. :-)
    Jj, mohli by věnovat větší pozornost i ostatním představitelkám Christine.
    Já bych ji tak ráda viděla v nějakém jiném muzikálu, nebo jiné roli. Upřímně, ty poslední projekty, ve kterých se objevila, nebyly nic moc (It Shoulda Been You nebo School of Rock).
    Ach, písně Scotta Alana... so sensitive! :-)
    Always mám ráda a v podání Sierry je to nádhera. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky