Nur Sie Allein - Mark Seibert, Annemieke van Dam

Mieke a Mark jsou moje velmi oblíbená muzikálová dvojice německy mluvících zemí a tak je nasnadě uhádnout, proč jako video týdne volba padla na toto video. :)
Hrozně dlouho jsem si přála, aby se z muzikálu Artuš objevila nějaká videa a teď je jich na Youtube hned několik, takže v případě zájmu vřele doporučuji si je dohledat.
Já sem - jak také jinak - vkládám romantický okamžik mezi postavami Mieke a Marka (Guinevere a Lancelota). Trochu mě mrzí, že natáčející nezabral celý jejich polibek a místo toho věnoval pozornost příchozímu Thomasovi Borchertovi, ale co naplat, i tak jsou super-roztomilí. :) A o jejich velké chemii už snad ani netřeba psát. :)
A nešťastně zamilovaný, toužící Mark je také úloha, ve které je osvěžující ho vidět. A zahrál to perfektně, jak jinak. :) (A má "fistulku" vyzpívanou mnohem lépe, než bych čekala, bravo.)



Komentáře

  1. Už kvůli tomu obsazení jsem byla na muzikál hodně zvědavá.
    Vidět Marka v roli Lacelota... ach - která muzikálová fanynka by tomuhle odolala. :-)
    Jak něžně Mark vyzpíval ten závěr ve výškách. Nádhera. (I když píseň sama o sobě - bez Markova provedení - by mě asi nenadchla.)
    Jj, škoda, že kamera nezabrala s Thomasem i ty dva (a zrovna v takové chvíli). :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem před časem hledala informace o tomto muzikálu páč jak sama říkáš Mieke a Mark to je prostě něco, co se musí vidět a k mé smůle na netu toho bylo zoufale málo takže jsme nadšená z toho, že je toho k mání víc.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Kdo by odolal, přesně tak. :)
    Ta písnička není zvlášť zapamatovatelná, to je pravda.
    Nojono, co naplat....:)[2]: Jojo, Mieke a Mark jsou skvělí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky