Mistr a Markétka A-Z: I

Věřte nebo ne, ale už jsme se dostali přes písmenko há, přeskakujeme chá (protože s tím jsme stejně podváděli u cé) a dostáváme se k i jako Ivan Bezprizorný.
Toto písmenko mi vskutku dalo zabrat vymyslet. :D


image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

Komentáře

  1. Hely máme za sebou - není možná. :-)
    Některé fotky mi připomněly, že jsem ráda, že Woland se na Patriaršových rybnících znovu promenáduje ve svém šviháckém bílém obleku a ne v démonské zbroji (trochu to vypadá jako brnění). Za ten návrat jsem byla ráda. :-)
    Ještě by mě potěšilo, kdyby z celého muzikálu zmizelo to točité jeviště, které mi silně evokuje Oněgina. (Ale když nejsou skoro žádná videa, tak by mě to trápit nemuselo.)Na tohle písmeno je to dobrý kompromis - nic jiného z muzikálu mě nenapadá, že by šlo dát na tohle písmeno. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem přestávala věřit. :D
    Ten oblek mi scházel hned z několika důvodů: a) Ivan je v něm fešák, b) je to hezký oblek, c) je to tak věrnější knize. :D
    Já myslím, že je pro divadlo z technických důvodů snazší to jeviště nechávat tak jak je. Estetika značně trpí, ale ekonomická stránka věci nad estetikou vyhrává bohužel často. :DJojo, nebýt Ivana, tak musím i přeskočit. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky