Ulice, ulice...-Ivan Ozhogin

Na úvod vás ujišťuji, že Ivan nezačal spolupracovat s jistým nejmenovaným nekonečným seriálem. :D
Jedná se o překlad, co na mě vyplivl z azbuky Google, tudíž mu budu asi věřit. :D
Dále než se k tomu videu dostanu - ano, já vím, zase jednou mám za sebou ne moc aktivní týden, ale mám rozepsaný článek, takže to není zas taková prokastinace. Rozumějte, prokastinace to je ale ne "zas taková". :D
Tohle video bych normálně za týdenní nejspíš nevyhlásila, ale mám za sebou takový party víkend, po kterém mi to přijde vtipné. :D
Ale věřte, že tak jak Ivan zde nastiňuje jsem nedopadla, dále vás uklidňuji - ano, jsem plnoletá, na tomto blogu se nešíří žádná mravní zkáza mládeže. :D
Tak tedy video - je z nějakého Ivanova koncertu, kde vůbec nemusel své písni společensky unaveného muže svůj zevnějšek nijak upravovat, ale pro zábavu tak učinil a z toho smíchu a potlesku můžete říct, že to svůj účel splnilo. Ivan v sobě má dar rozesmát lidi když chce, já to tvrdím pořád. :)
Zvlášť ta odmlka předtím, než začne zpívat, kdy si jakože vybavuje co vlastně chce říct, je naprosto geniální. Vždycky se na tom prostě směju. :D
Jako vždy tu máme výzvu jménem ruština, protože ačkoliv se jedná stejně jako v případě naší drahé mateřské mluvy o jazyk původu slovanského, člověk prakticky nic nerozumí. Nicméně v tomhle ojedinělém případu asi tak trochu chápu že pointou je, že se mu nedaří jít rovně po proklaté uhýbavé ulici? :D Share your thoughts. :D
Že v sobě Ivan tu komediálnost má, potvrzuje i ten fakt, že se očividně touhle písní nadmíru baví, čímž následně baví i diváky, protože to ani jinak nejde. :D
Dost směšné pro mě osobně je i chvíle, kdy začne naklánět hlavu na strany, protože mám zvláštní nutkání ho napodobit, což nedává smysl. Video na YT mi žádné jiné úhly, než ty, které zabírala slečna s kamerou poskytnout nemůže, že. :D
Je stejně zvláštní, že Ivana už mám zafixovaného ve vážných až aristokratických rolích (nebo doslova ďábelských), že ho tím pádem i jako opilého pořád vidím jako dosti majestátního muže. Asi už jsem trochu ztratila objektivitu. :D
Po jeho lehce hysterickém záchvatu smíchu opilcově na konci videa už jsem možná s tou majestátností lehce na vážkách, no, ale potlesk si za ten výkon vysloužil a být tam, tak tleskám ze všech nejnadšeněji. :D
Na samý závěr vyzdvihuji ten fakt, že Ivan nosí manžetové knoflíčky. Jak muž nosí třídílný oblek, nebo manžetové knoflíčky nebo kapesní hodinky, tak to prostě jednoduše obdivně vyzdvihuji, jen tak abyste chápali.
Můj mužský fashion model je BBC Mycroft Holmes. :D
Tak krásný nový týden. xxxx






Komentáře

  1. Zajímá mě jediné, jak je to staré? pravda na Ivana jsem zvyklá ve vážných rolích, ale tady se mi neskutečně líbí :D Lotte vím že budeš mít ze mě vánoce :D LÍBÍ SE MI IVAN!!! :D každopádně báječné videjko a píseň :D pochytila jsem asi 3 slova :D to není tak zlé no ne? :D
    Každopádně ten aristokratický typ, který v něm stále vidíš, tam dozajista je ale to bude určitě tím sakem :D kdyby měl na sobě pytel jistě by ti tak aristokratický nepřipadal :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je to staré dva roky. :D No páááni. Ale copak to? Je to tím faktem, že jsem ti prolomila přesvědčení, že je studený čumák? :D
    Nemyslela jsem, že mi přijde aristokratický kvůli zevnějšku, ale spíše tak kvůli něčemu, co vyzařuje přímo z něj. A když už mě na něm něco zaujalo, není to sako, ale ty manžetové knoflíčky. :D

    OdpovědětVymazat
  3. to není tak dlouho :-)
    mno prolomila ale jenom trošičku :D :D :D
    Je pravda že má takové vzezření to máš tedy pravdu :D - játy knoflíčky téměř neviděla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jak je možné, že jen trošku? Viděly jsme stejné video? :D :D
    To je normální, já se vždycky zaměřovala na detaily co ostatní ignorují. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Co mě jako první padlo do oka, bylo prostředí jeho koncertu (alespoň si myslím, že se jedná o video z jeho koncertu). Divadlo z pozlacenými zdmi, všechno čupr nóbl a ze zástěny se vyřítí Ivan, který kapánek přebral.
    Nemyslela jsem si, že dokáže zahrát i na humornou strunu. :D
    (Moc videí jsem s ním neviděla, takže nemůžu objektivně soudit :) )
    Manžetové knoflíčky, hm... sama bych je nezaznamenala :D
    Se zábavným videem vzhůru do nového týdne :)

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Ty moc dobře víš, že si do tebe musím kapánek rýpnout :D
    Ivan je skvělý :D

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Já už jeho koncertních videjí viděla spoustu (možná víc než bych měla) a mohu potvrdit, že v takových krásných divadelních prostředích vystupuje docela často. Well, good for him. :)
    Nojo, nezdá se, ale zahraje všechno. :D
    Achjo, takže je to pravda, jsem ujetá na manžetové knoflíčky a vyloženě po nich jdu, protože jinak není možné, že jsem sama, kdo je zaregistroval. :D[6]: Aber natürlich. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky