Backstage tour with Chris Durling

Tento týden přináším trochu jiné video týdne než je obvyklé, ale změna je život. :D
Jedná se o krátkou zákulisní procházkou Her Majesty's Theatre, ovšem ne tím "naším" fantomáckým, ale australským, kde se hraje Les Mis. Pořád mám tu dětskou radost z toho, že se ta divadla jmenují stejně, jo. :D Videem provází Chris Durling, jak víme z titulku a hraje Enjolrase, jak víme z této fotky. :D
Začínáme pohledem na kulisy, což je vždycky trochu zvláštní. Vidět kulisy v zákulisí, nenasvícené a nepoužívané, o kterých ale víme, že na jevišti přímo ožívají, vyráží divákům dech a uvádí nás do příběhu. Ach, kouzla divadla!
Chris nás potom zavede do své šatny, ukáže své dveře, na kterých se vyřádili dětští herci (awww), ukáže nám Enjyho slavnou rudou vestu (přičemž se od něj můžeme i zkusit naučit, jak se správně vyslovuje Enjolras. Já už se o to nepokouším, co jsem dostala čočku od BJ za to jak to vyslovuju. :D :D :D).
Co je zajímavé, tak i v tomto divadle mají na relax mezi show ping pongový stůl. Když jsem viděla zákulisní fotky z autralské produkce Love Never Dies, ve kterých spolu Erik a Raoul (v kostýmech hehe) hráli ping pong, myslela jsem si, že tohle neobvyklé zařízení je jen takovou zvláštností divadla, kde se LND hrávalo, ale v Her Majesty's to mají taky? To je nějaká australská věc? :D
No a tohle všechno a ještě něco málo navíc ve videu pro tento týden. Tak ať ho máte úspěšný. xxx






Komentáře

  1. ti se mají že tam mají ping pong :D i když já ho stejně hrát neumím tak mi to může být jedno :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho hrála naposledy na ZŠ...a co se tak pamatuji, tak dost mizerně. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky