Totale Finsternis - Ivan Ozhogin, Elena Gazaeva

Duh! Já jsem hrozná. Zase Totale Finsternis jako video týdne, kdy už konečně přestanu do úplného úmoru pořád a pořáááád dokola poslouchat tuhle písničku?! :D "Nikogda" odvětili by ve své mateřštině zpěváci z dnešního videa. Ano, po minulém týdnu v maďarštině přichází tatáž píseň pro změnu v ruštině. Tadá! :D
Nejedná se o video přímo ze show, ale pravděpodobně z nějaké promo akce ještě před otevřením ruské produkcu Tanzu, či Balu. Písnička není úplně celá, což je škoda, protože tím pádem přicházíme o jedinou pasáž, kde by Ivan mohl pořádně zpívat. Whatever.
Musím se vám přiznat, že ještě před rokem jsem ruštinu jako jazyk neměla ráda a neviděla v ní to kouzlo. Bal Vampirov určitě změnil můj názor. A to velmi razantně. Teď se mi ten jazyk naopak zdá kouzelný a culím se i v případech, kdy slyším Ivana zpívat v angličtině nebo němčině, protože ten přízvuk je naprosto rozkošný! Jak se mi to kdy nelíbilo?! :D
Napadlo mě, že bych skutečně ráda viděla přepis ruského překladu v angličtině. Je mi jasné, že hlavní význam písně musí být stejný, ale přece jen bych ráda viděla, jak si s tím vyhráli.
Elena je úžasná Sarah, má přesně ty zvídavé jiskřičky v očích, jaké si pro ten charakter představuji. A zpívá se skutečným zápalem, ačkoliv ani není v kostýmu a je těžší se tak naladit do své postavy.
Mimochodem, zpívá Ivan v pasážích "Sei bereit, Sternkind" její jméno, slyšíte to tam též? "Něcorusky, něcorusky, Sarah" :D I když přesněji řečno "Něcorusky, něcorusky, Capa." :D Ach, já dnes perlím, co se vyjadřovacích schopností týče. :D
Dále je příjemné, že se jedná o proshot z více úhlů - muzikálofil dovede kvalitní videa ocenit víc, než kdokoliv jiný a tomu věřte. :D
Hm a je zvláštní, že jsem z téhle akce ještě nenarazila na fotky. Koukala jsem, že jeden fotograf tam cvakal jako o duši, když se Ivan s melancholickým výrazem opřel o klavír - tu fotku bych chtěla. NOW. :D
Líbí se mi, jak Ivan pozoruje Elenu, když pak vyzpívává konec písně. Nevím jak to popsat. Aha, už vím, použiji muzikálového příměru! :D Asi jako když Erik pozoruje zpívající Christine - naklání hlavu jako by to zpíval spolu s ní, když ten těžký tón dá správně, tak se zatváří spokojeně a ani nemluvím o faktu, že má celou dobu pootevřená ústa! :D No jéje, slaďoučké. ^^
Na konci po zaslouženě sklizeném potlesku se ti dva na sebe hezky usmějí, což je milé, protože Ivan hraje samé neusmívající se typy charakterů, takže člověk má za vzácnost ten sympatický úsměv! ^^ A fakt, že se pokloní spolu s figurkou Krolocka....d'aww, perfect. :D
A s tímto perfektním zakončením přej perfektní nový týden! xxxx







Komentáře

  1. tág Ivan a Tanz to je velké téma našehohovoru :D a je fajn, že se ti konečně mohu po tom šíleném kolapsu mého notebooku mrknout a okomentovat to tu :D
    Ivan Ivan a zase jednou Ivan :D jak víš, a jak vím i já je to božský pan zpěvák, lae nevím proč v tanzu s ním stále zápasím .D tedy v tomto videjku nikoliv jelikož je ot zvláštní ale bwez make upu ho v této roli přímo žeru :D jsem divná já vím :D škoda že tu není mé oblíbené videjko s Mercedezt (bo jak se ta holka jenom píše) :D to mám ráda, tam jsou rovnou na jevišti a hrají svůj part :D Ivan by pro mě měl hrát Tanz bez make upu a budu ho žrát :D

    OdpovědětVymazat
  2. No právě. Až jsem z toho málem dostala infarkt. :D
    Tak v tomhle případu skutečně hraje hraběte docela jinak, niiiicméně v tom zmiňovaném videu s Mercedesz hraběte hraje doslova a do písmenka tak jako vždycky, včetně těch sassy výrazů, podle mě. :D

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: to je možné, ale asi za to jisto jistě může jen ten hloupý makeup kdyby měl makeup jiný viz MaM :D tak bych ho jistě jako Hraběte žrala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmm, já si myslím, že měl jak v Petrohradě, tak v Berlíně naopak na make-up docela štěstí. Jiní to schytali hůř. :D

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: to máš tedy rozhodně pravdu, viz chudák Kevin, ale i tak mu to mohli udělat lépe :D musíš uznat že v MaM má luxusní makeup :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tam dělá nejvíc spíš paruka, než make-up. Já bych třeba ubrala ty zvláštní rýhy, co mu nakreslili u brady. Nejdřív jsem myslela, že je to nějaká narážka na knihu, ale tam nic takového není. :D

    OdpovědětVymazat
  7. (Blog mě tradičně škádlí, tak sem musím dát koment bez přihlášení :) )
    Docela jsem koukala, když jsem tu uviděla Totale Finsternis v maďarštině a teď je tu dokonce v ruštině :D
    Ta píseň je strašně návyková, nemohla jsem ji dlouho dostat z hlavy. :)
    Ruštině jsem ještě na chuť nepřišla.
    Musím říct, že typově se oba na role hodí, Elena ani nepotřebuje paruku, má moc krásné vlasy :)
    Ale nemůžu si nerýpnout - nemám ráda knírky a Ivan se mi bez něj líbí mnohem víc :DPS: jak jsem očekávala, tak skvěle zazpívané :)

    OdpovědětVymazat
  8. Že si s tím ten blog už nedá pokoj. :D
    S muzikály mi padají jazykové bariéry. :D
    A víš, že jsi na to kápla? Viděla jsem videa, kde Elena skutečně jako Sarah paruku nenosila. Asi to bylo jen nějaké nouzové řešení, ale vůbec to ničemu neuškodilo, opravdu má krásné vlasy. :)
    Co se mušketýrského knírku týče - souhlas, souhlas a ještě jednou souhlas. Asi to bylo nějaké období, kterým si Ivan musel projít. :DJak jinak, ano. :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky