Teljes a sötét - Bot Gábor, Stróbel Dóra

Pokud stejně jako já máte trochu (hodně) potíž, třeba jen přečíst název tohoto videa týdne, tak se právě podivujete kráse maďarského jazyka. Pro překlad se jedná o Totale Finsternis aka má první zkušenost s maďarskou produkcí Tanzu (já ostuda). Přitom se jedná o průkopníky v novém designu kostýmů i kulis, kteréžto si po nich následně přebrali Rakušané a Rusové. A já takový konzervativec asi poprvé v životě říkám, že přepracovaný design se mi líbí víc než originální, to jsou věci! :D
I když přece jen si rýpnu (nojono) - paruka Sáry s odstávající ofinou mě neuchvátila.
Jinak co se maďarštiny jako takové v tomto muzikále týče - přijde mi to takové výřečnější. :D V tom smyslu, že toho stihnou zazpívat mnohem víc než třeba v němčině či angličtině.
Jinak Sára - Stróbel, působí jaksi mnohem nervózněji než ostatní - co jsem tak zatím jiné verze téhle písně sledovala (a že já jich viděla), což mi přijde milé. Je to takové uvěřitelnější podání. Jedna věc je nechat se okouzlit aristokratickým upírem, věc druhá už je sama bloudit po jeho strašidelném hradu, že ano.
Co se týče hraběte - jehož jméno by se dalo skloňovat tolika způsoby, že se do toho ani nebudu pouštět, tak ten se mi skutečně zamlouvá. Měla bych si vyhledat ještě jeho Gier, protože na tom se hodnocení hraběte dá nejlépe stavět, ale hlas má parádní. A mám pocit, že tenhle herec opravdu jde po romantické lince docela intenzivně. I když samozřejmě nevím nakolik se slova písně s překladem změnila. Ale počítám, že význam zůstal zachován, of course. Každopádně je to první hrabě, který mi Sárou přijde už od začátku okouzlený. A to je kouzelné, none? ^^ No vím, že Graf&Sarah je osamělý ship, takže moc lidí by se mnou nesouhlasilo, ale tak....já už se nezměním. :D
Btw - je to první herec, který mi i přes ten postaršující make-up stále přijde velmi mladě vypadající. What a surprise! To se mi stalo poprvé. A troufám si říci, že se připojuje k Drewovi do kategorie "herec kterému skutečně lichotí make-up hraběte Krolocka". A to už něco znamená. :D I když je tu samozřejmě ten fakt, že když se kamera přiblíží, uvidíme, že jeho make-up je o dost lehčí, než ten co se používá běžně.
Dále mi Bot možná přijde v pasážích kdy nezpívá trochu pasivní, ale to se taaak těžko hodnotí vzhledem k faktu, že v takových chvílích není pořádně přiblížený jeho obličej. Takže si předcházející větu představate, jak ji vyslovuji velice opatrným tónem, protože se taky můžu ukrutně mýlit. :D
A opravdu zbožňuju jeho hlas. Vím, že to píšu podruhé, ale čím víc písnička graduje, tím líp to vyniká. Faktžejo.
Co se mi na druhou stranu zdá slabší, je interpretace jeho upírské stránky. K Sářině krku se naklání, jakoby vyloženě musel, protože to prostě má v choreografii, ale nepřijde mi, že by to hodnověrně zahrál.
Ani Sarah samotná se nezdá tím faktem, že chyběl jen vlásek a kousnul by jí upír, nijak zvlášť poznamenaná, což....je buď velmi statečné, nebo velmi mimo charakter, bohužel.
A abych nechválila hlas jen hraběti, i Stróbel má velmi silný hlas, což samozřejmě zazáří na konci písně. Drží ty tóny zcela stabilně, vůbec se nezdá, že by s tím měla potíže, což se skutečně nedá říci o všech Sárách. Smekám.
Jinak taktika vytřeštit před závěrečným skoro-kousnutím Sáry oči není moje oblíbená. Nikomu to neberu, ale znám víc herců mimo tohoto, co to dělají a nějak jim to nebaštím. Tak celkově bych třeštění očí jako pomůcku při znázorňování emocí hercům zatrhla. Ale to je jen můj lehce radikální názor, klidně vyjádřete nesouhlas, budu jen ráda. :D
Jinak nemůžu určit, jestli je hrabě v černé, nebo to osvětlení případnou červenou mění na černou. Protože jak víme, v Rusku i v Rakousku v téhle scéně je hrabě v rudé a vzhledem k tomu, že obě zmíněné země své produkce založily na Maďarsku, tak bych automaticky čekala, že i hrabě Bot bude v rudé, ale spíš to vypadá jako černá. Uhm, nevím, proč to tu tak složitě řeším, ale jen mě to tak napadlo. :D
Jinak, jestli se ještě vrátím k té romantičtější struně - na samém konci se na ni dívá skutečně vyloženě něžně, to je hezoučké. ^^
Tak hezký nový týden po prodlouženém víkendu! xxxxx






Komentáře

  1. Ha nový jazyk tanzu do sbírky :D co se týče "upovídanosti" herců :D řekla bych, teda na mě to tak působí, že jsou na tom stejně jako v německy mluvících zemích
    co se týče herců máš pravdu Krolock se opravdu řadí mezi herce, jímž make-up skutečně neubližuje :D herečka no nevím jestli je to tou blbou parukou, ale působí na mě strašně staře a asi už chápu proč nosí Drew podpatky :D

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to se neshodneme. :D
    Já osobně poznámky, že nějaká herečka vypadá moc staře nemám ráda, kolikrát někdo vypadá na svůj věk mladší či starší atd, ale názor na herce jako takový by to nemělo ovlivnit. Ale nechci znít nepříjemně, je to jen můj názor. :)
    Nojo, v tomhle případě nosí podpatky ona...celkově bych jí ty boty vyměnila, vypadají docela lacině.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky