Lotteland 3rd Anniversary

Well, hello! :D Vítejte u článku číslo 1076, který je článkem výročním, wohohohooo! :D
Nemůžu uvěřit, že už bloguju tři roky, že jsem u něčeho vážně soustavně vydržela tři roky! Wohohoho! :D
Tento rok jsme si prošli historicky první blogovací pauzou, v měcících duben, květen, kdy jsem maturovala. V červnu jsme se tu zase v plném počtu sešli, za což vám děkuji.
Lotteland si se mnou tento rok prošel obdobím Sherlocka, německých muzikálů, uvítal do Lottina klubu oblíbenců Drewa Sariche, pak přišel Doctor Who...a tož tak. Nezbývá než čekat co za období aka posedlosti přinese rok čtvrtý, který se nám otevírá.
Počítala jsem, že touhle dobou už budu mít dopsanou moji druhou povídku, Dark Stories of Coney Island, místo toho jsem kdesi ve slabé polovině. Heh. Při druhém výročí jsem měla 7 kapitol, o rok později jsem na 34 kapitolách, věřím, že až/jestli se tu sejdeme za rok, už bude příběh hotový. Tak schválně. Vyzývám své budoucí já. :D :D
Děkuji, děkuji, děkuji všem co sem stále chodí, že pod téměř každým článkem se rozvine příjemná nejen muzikálofilská diskuze, že jste ke mě tak hodní.
Děkuji mým kolegům blogerům, které považuji za své virtuální přátele, ke kterým se ráda vracím a oni snad obdobně smýšlí o mě. Všechny jsme vás jmenovala v posledních dvou výročních článcích, takže jistě víte, koho myslím. :)
Zrovna tak děkuji lidem co sem chodí a občas nějaký ten článek okomentují, vždycky z toho mám garnierózní radost.
A jestli je tu někdo, kdo sem chodí a nekomentuje - díky i této skupině, ačkoliv o ní nevím, tudíž netuším, zda existuje. Ale pro všechny případy - díky, díky, díky na všechny strany! ^^

Komentáře

  1. Gratulation!!!
    Páni,čas je nezastavitelný :)
    Za sebe ti musím, milá Lotte nejen pogratulovat, ale i poděkovat za:
    a)významné přispění článků do muzikálové sekce, která se z fantomovského jezera vlila do oceánů "wickedovských" přes "les misovských" až po "tanz der vampirovských"
    + backstage mixy, které mi 100% zvednou náladu v průběhu šedivých (i prozářených) dnůb) fanfiction tvorbu - za stvoření tolika úžasných postav, které se mi zapsaly do srdce (na Williama s Ashley nedám dopustit)c) Sherlocka BBC - sledování tohoto seriálového fenoménu jsem dlouhou dobu odkládala a tvé (oslavné :) ) články byly finálním impulsem k napravení tohoto nedostatku
    !!!Sherlocked!!!d) a na závěr: DOCTOR WHO!!!!!
    Poprvé jsem se k DW dostala na jednom recenzním blogu, tehdy to byla éra Matta Smithe; pak to byla zmínka v seriálu The Big Bang Theory; následovně na internetu (obrovská fanouškovská základna) a pak PETER CAPALDI :D :)
    Stáhla jsem si 8. sérii s Peterem a další týden, co neuvidím: DOCTOR WHO U LOTTE!!!! A bylo rozhodnuto! Stáhla jsem si i předchozí série (obnovený seriál od roku 2005) a nyní čekám na stažení seriálu původního :)Strašně se omlouvám za svůj whovianský výlev, ale neumíš si představit, jak strašnou radost jsem měla, když jsem u tebe na blogu uviděla DW!!!Ještě jednou všechno nejlepší k výročí blogu, a přeju ti, ať ti vydrží ten úžasný zápal a energie pro blogování. :) Pevně věřím, že pro nás, návštevníky tvého blogu, chystáš další várku pestrých článků :DVše nej!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujíííí. :)
    Taky jsem si říkala. Je to neuvěřitelné, jak to letí. :)
    a) Pozoruhodné, jak se původní zaměření blogu stále rozšiřuje, že? :D Aww, to jsem ráda. :)
    b) Aaaaaaach, to je tak milé, pochvala vlastní tvorby garnierózně potěší! :)
    c) Ty už taky? Jejejejejej, paráda, vítej do klubu! To jsem ráda. Já věděla, že se ti to bude líbit. :)
    d) DW taky? Samo lepší, to mám radost. Hehe a Peterovo jméno v Caps Locku mě z nějakého důvodu hrozně potěšilo, už jsem asi jeho fangirl. Asi určitě. :DVůbec se za whovianský výlev neomlouvej, právě naopak, musíme někdy zapříst velkou whovianskou diskuzi. :D :DMerci, merci! :) xxx

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeji k tak překrásnému výročí, snad budeš moct psát příští rok obdobní článeček a upřímně také doufám, že budeš mít hotovou povídečku :-) protože se těším na další a další její části :D a navíc se těším jakou tvorbičku si pro nás nachystáš napříště :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky gratuluju k výročí :)Moc ráda sem chodím, jsem hrozně ráda, že jsem našla blog, jehož autorka je fanynkou stejných věcí jako já- muzikály, Sherlock, Doctor Who :) K doplnění "mého" kompletního seznamu už ti chybí jen Loki :DPřeju blogu i tobě hodně štěstí do dalších let ;)

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: heh tady je někdo fandou Lokiho jako já :D

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Mockrát ti děkuji, Tahmed. :)[4]: Též díky. :)Noné, to se ve většině shodujeme, bájo. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Lotte... Přicházím poněkud pozdě, tedy s křížkem po funuse, žeano!
    Ale chtěla bych ti nehorázně moc poděkovat za tu spoustu pozitivní energie (ne nadarmo jsi kdysi měla co dělat s Glindou Lottindou, řekla bych... :D) kterou mě vždycky nakopneš a zkrátka - you make my day everyday :3
    Dále ti děkuji nejen za přínos v oblasti vysoce kvalitní fančetby, kterou přímo zbožňuju a nepřestanu obdivovat, ale také za to, že vždycky, když si nějakou tu tvou kapitolu přečtu, tak se trochu zastydím, že já se v oblasti své tvorby na tak dlouho odmlčela a prakticky pokaždé si k tomu sednu a posunu se zase o hodně velký kus dál. Takže díky i za to, že jsi takovou mojí zásobárnou energie pro pisatelskou část duše...
    A pak ti taky děkuji za to veleobrovské kvantum převelice důležitých článků, kterému se já nikdy nevyrovnám, but what the hell!
    Jsi prostě jedna z těch úžasných blogových bytostí, které nikdy nepřestanou inspirovat... :)
    A taky - ačkoliv jsem nikdy nehledala dál, nikdy nešla pod povrch, nikdy jsem se nepídila do hloubky mimofantomovských věcí, o nichž jsi nadšeně chrlila informace, videa a články, které se, ač nespadaly do mých kompetencí a povědomostí, tak dobře četly, chci ti vzdát dík i za ně.
    Takže Joyeux anniversaire Lotteland!
    xxx

    OdpovědětVymazat
  8. Ach, na tak krásný komentář nikdy není pozdě. :)
    Omůjbože, tenhle komentář...úplně jsi mě dojala, moc, moc děkuju, najednou mám ze své tříleté historie tak skvělý pocit. :)
    Jestli jsem opravdu někdy byla zdrojem inspirace, tak nemohu být šťastnější, o tom se mi ani nesnilo. :))))
    Merci, merci, merci. xxxxxx

    OdpovědětVymazat
  9. Inu, tedy nyní, se strašlivým osmidenním zpožděním hluboce gratuluji i já.
    A zbaběle se přidávám ke všem řečenému (plus že jsem naprosto neskutečně ráda, že alespoň virtuálně blízko existuje člověk, který též prožívá, nikoli předem odsuzuje německé muzikály a který dává své nadšení najevo právě tak, jak by se správné nadšení dávat najevo mělo. Divná věta, což? :)).

    OdpovědětVymazat
  10. Tisíceré díky, Aničko. :)
    Ach, ano, neměcké muzikály. Je nás tu zatím menšina, ale třeba se nám podaří naše řady ještě rozšířit. :D
    Naopak, naprosto garnierózní věta. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím, že by se na tomhle místě hodilo zazpívat něco veselého, ale jelikož to moc neumím a navíc nevím, jak zpívat komentářem, asi od tohohle nápadu upustím. Tak jako tak přeju přenádherné výročí a hlavně strašněfůrumoc gratuluju, je to něco, vydržet tak dlouho a přitom na blog nepokašlávat (ani docela regulérně nekašlat). Tuze ráda bych tě považovala za svůj objev, ale ty ses tak nějak objevila sama a vytáhla mě ze zoufalství a touze po blogové sebevraždě v době, kdy jsem měla pocit, že mé čerstvé fantomácké hysterii nemůže nikdo rozumět. Bane, řekla Lotte a dovedla fantomáctví až k nejkrajnějším mezím. :D

    OdpovědětVymazat
  12. "Nevím jak zpívat komentářem" :D :D :D i v pozdních či brzkých hodinách perlíš, miss. :D
    Ach, děkuji převelice. :)
    Nojo, já si našla tebe. :D Heh, ano, ovšem, pozdvihla jsem fantomáctví až k jeho výšinám...šílenství. :D :D :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky