The Iceman: The Case of Mycroft Holmes

Jak víte už jen z kabátku tohoto blogu, kromě muzikálů jsem velkým fanouškem i Sherlocka Holmese. Především knih, ale hodně jsem si zamilovala i BBC zpracování s Benedictem Cumberbatchem v hlavní roli. A co se této verze týče, jsem si velmi oblíbila zpracování jeho staršího bratra Mycrofta, aka britskou vládu osobně. Mark Gatiss je zkrátka génius, nejenže v seriálu hraje, ještě je jeho spolutvůrcem. A dává si tím pádem nejlepší hlášky. :D
Jak jsem se kdysi vyjádřila - pakliže se nad charakterem Mycrofta zamyslíme do hloubky, zláme nám to srdce. A možná proto si zvolil cestu životem bez emocí?
No, zkusím si to po svém nějak pořešit v téhle plánované fanfiction. Ale jestli se tu objeví až někdy za rok - nedivila bych se. Dark stories je teď moje priorita. Navíc teď je pro mě psaní napínavé jako nikdy, jako bych poslední kapitolou začala druhé jednání, spousta nových postav....

Každopádně se mi podařilo udělat si alespoň takový můj trailer, aka slátaninku. :D

Extrémně spoileroidní video co se všech sérií Sherlocka týče. :)


Komentáře

  1. aaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuaaaaaaaaaa mám obrovskou radost, že je KONEČNĚ TADY ukázka alespoň v podobě videa, tvé další povídky na kterou se klepu jako MALEJ JARDA  :D bože už at vyjde :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééééje, já tě na tu povídku navnadila až moc. Nechci zkazit tvá očekávání. :D Ale díky za podporu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: jak že nechceš zkazit má očekávání :D spíš očekávej co nevidět křížový výslech protože se hi o ní dozvědět něco víc :D

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Nojéje! Ale já zásadně nespoileruju! :D Jediná nápověda bude tohle video. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky