After All This Time - Drew Sarich

Potřetí Drew? Potřetí Drew! Tahle píseň pochází z muzikálu Lestat kde Drew hrál po boku Hugha Panara. Anoo! Ti dva spolu hráli v jednom muzikálu! Lidičky a kdyby jenom to. :D :D :D Dělám narážky, že? Tak si pusťte video a uvidíte proč. Já ho viděla už x-krát a stejně z toho pořád fanynkovsky omdlévám. :D Hugh nám tam sice nezpívá, spíš tak mrzoutsky sedí a nepovím vám proč. Sice ten muzikál mám stažený, ale ještě jsem se k němu nedopracovala, přiznávám se.
Lestat se na Broadwayi moc dlouho neohřál, show byla brzy s neúspěchem zavřená. Nevidím do toho, ale říká se, že muzikál potopily spíš špatné recenze, než nespokojení diváci. Na Broadwayi to totiž z nějakých důvodů funguje tak, že špatná recenze je prostě konečná. Sponzoři dají od věci ruce pryč a všechno jde do kytek. Z toho co čtu vyvozuji, že diváci odcházeli z divadla spokojení....je to zvláštní jev, ale skutečně to tam prý takhle funguje a pisálci v tisku mají ve svých rukou osud celé show. Na Tumblr jsem se naučila výstižné slovíčko - Broadshit. :D
Ach! Drewův hlas je tu jako tekuté zlato, nadýchaná čokoládová pěna, měkoučká přikrývka za zimní noci....a tak dále a tak dále. Mám pocit, že je čas utnout mé ódy. Prostě si to pusťe. :D
Krásný nový týden. xxxxx





Komentáře

  1. Nevím proč, ale Drew mi touhle písní připomíná muzikál Rudol, kde hrál hlavní roli.
    Hlas má naprosto úžasný.

    OdpovědětVymazat
  2. Oba muzikály mají takový moderní zvuk, tak třeba proto. Těžko říci. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jop to jsem kdysi někde četla že Hugh hrál Llestata, vždycky jsem na to byla zvědavá :D
    krásná to píseň :-)
    PS: zatracení pisálci!!!

    OdpovědětVymazat
  4. No, já bych si přála najít bootleg s Drewem jako Lestatem, prý za něj alternoval. Hugh bude určitě skvěle bombózní, ale mám Drewovské období. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Chá, ale líbí se mi to. Netuším jak, ale líbí.
    Asi bude vážně dobrej :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky