The Confrontation - Drew Sarich, Earl Carpenter

Já se tak omlouvám! Víte, když jsem si všimla, jak se mezera, kdy jsem nezveřejnila jediný článek stále zvětšuje, zařekla jsem se, že nejdéle to bude jeden týden.
Nakonec jsem tak zlenivěla, že se tu skutečně hlásím až po tom týdnu. A nebýt toho předchozího předsevzetí...achjej.
Pamatujete, jak jsem kdysi psala, že věci jsou komplikované? Prostě jsou teď ještě komplikovanější. Ale aspoň mám brigádu.
Ale koho tohle zajímá, když je tu tohle úžasné video?
I člověka topícího se v depresích tohle rozpláče...SMÍCHY. Čas na nevyslovitelné cistoslovce a tumblrštinu....uagh, I can't even, Drew can you not.
Jedná se o takový tanečnější remix Konfrontace stvořený s láskou a pro legraci. A Drew se skutečně činil a jeho tanečky naprosto miluji.
Můžete zde postřehnout i vsuvky hudby z Rockyho a to proto, že Drew Rockyho právě teď hraje v Hamburku. Takže v jednom městě mají zároveň Fantoma a Rockyho.
This life is so bloody unfair.
Užijte si tohle video, vím že si ho užijete. :D
S nadějí v lepší zítřky Vaše snad polepšená Lotte. xxx
Btw - jsem opravdu jediná, kdo nejede na žádnou dovolenou. Píšu si to teď sama pro sebe?! :D






Komentáře

  1. to video je super. neboj ja taky nikam nejedu

    OdpovědětVymazat
  2. To je, že ano? :3
    Uch, tak nejsem sama? Jsem ráda, že alespoň někdo zůstává se mnou. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Video je naprosto úžasné a vážně zlepší náladu o 100% procent! :-D
    Já odjíždím pouze na jednodenní výlety, takže u mě se žádná dovolená nekoná :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Že to tak funguje? A to jsem měla před shlédnutím toho videa špatnou náladu! :D
    Taky? Vítej do klubu, máme sušenky. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky