The Confrontation - Hugh Panaro, Norm Lewis

Když spolu Norm Lewis a Hugh Panaro hráli v revivalu Bídníků na Broadwayi, tehdy jsme ještě netušili, že jednou se na jejich hádající duet The Confrontation budeme s odstupem času dívat jako na píseň dvou Fantomů. :D Ale náhodou je to skutečně vcelku unikát, kdy se takhle herci Fantoma sejdou na jednom jevišti? Napadá mě ještě akorát pětadvacítka jak Les Mis tak Fantoma. Ale určitě se najde víc příležitostí, ovšem, je mi to jasné. :)
Pamatuji se, že když tahle produkce běžela, říkala jsem si, že se tu sešel skutečně dream cast a teď, když se tak dívám na to video - ach ano, všichni ti, co měli možnost tyto dva pány vidět živě jsou neskuteční šťastlivci. A já se čím dál tím víc zamilovávám do Hugha Panara - to jak klade důraz na určitá slova té písně je kouzelné a dokonale se shoduje s mojí představou Valjeana. Takhle nějak jsem si ho během čtení knihy představovala. Ten muž snad ani není skutečný, hehe. :)
Krásný nový týden vám všem. xxx






Komentáře

  1. Ano dva fantomové to bylo to první co jsem si řekla když jsem viděla ta jména a fotku k tomu :D
    Hugh můj drahý předrahý Hugh :D ach má velká Broadway láska :D ach ten jeho božský sladký přesladký hlas :D jsem v sedmém nebi :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já věděla, že v tvém případě se do vkusu trefím. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky