Les Misérables Highlights - Drew Sarich

Drew Sarich? Jááák originální, slečno Lotte! Tiše, tiše, hlásku v hlavě. Tohle je jen podruhé po sobě. :D
To ani jinak nešlo. Dnes se mi o něm zdálo. Respektive se mi zdálo, že jsem přímo on a nějaká zlá paní se mě snažila zabít pomocí zvláštních časových portálů. Mé podvědomí asi vykrádá Doktora Who, či co. Ale za tu originalitu, že se mi poprvé zdálo, že jsem chlap a to prosím TENHLE chlap dávám uznalých 5/5. :D
Kterak jsem vyrozuměla Drew hrál Jeana Valjeana v Londýně od 22. října 2007 do 8. listopadu 2008. Ještě předtím od října 2006 do července 2007 působil v Les Mis na Broadwayi, kde můžeme tak nějak říct že hrál jako understudy či alternace prakticky všechny mužské postavy. :D Počtem odehraných rolí v Bídnících překonává i takového Ramina Karimloo. To je co říct! :D
Jako první jsem zmínila run v Londýně v roli Valjeana protože video tohoto týdne jsou právě nedostatečně krátké úryvky z tohoto období.
Ve svých jednatřiceti vnesl do role trochu jiný a mladický elán, ač dnes už je faktem nad kterým se nikdo nepozastavuje, že se obsazují čím dál mladší Valjeanové.
Nu, takže když dáme věk stranou, mám pocit, že Drew má hlas, který je pro Valjeana neovyklý. Je unikátní v nejlepším slova smyslu. Zas a znovu podotýkám, že zpěvu, pěveckým technikám, rozeznáváním tónin a podobně vůbec nerozumím, pouze jako laik obdivuji. Nicméně mi přijde, že Drew musel právě kvůli jisté odlišnosti pracovat s hlasem tak nějak jinak, než co běžně známe. Dobře jinak. Krásně jinak. Zamilovaný smajlík. *.*
A byl skvělý. On do každé role vnáší velmi specificky svoji perspektivu, onou osobou se stává, pro každou svou postavu si vytvoří trochu jiné osobité prvky, gesta, mimické výrazy, jde vidět že o osudě, životní cestě a způsobu uvažování každého svého charakteru přemýšlí a to poté předává divákům na jevišti i za tu cenu, že se lehce odkloní od zažitých stereotypů. A tak se pustil i do Valjeana. Dalo by se to označit za odvážný kousek, protože od role Valjeana publikum jako takové očekává velmi konkrétní výkony a já osobně v ní nevidím moc prostoru pro experimentování. Což je jen můj názor a je naprosto fajn a v pořádku pokud ho nesdílíte. :)
Ach, z Drewa mám tak zvláštní, silné pocity, ale slova, vy zatracená slova, utíkáte mi když se je snažím popsat. :D
Tralalá, lalalá. Krásný týden. xxxx






Komentáře

  1. Já bych řekla, že tam nemusel nějak extra řešit hlas, a práci s ním, ono to bude spíš faktem barvy jeho hlasu, že to tak na lidi působí :-)
    Mimochodem bring him home se mi od něj moc líbí a to je co říct, já tu písničku totiž nesnáším a snesu jí jen od Ramina a Hugha a nyní i od tvého love hrdiny :D
    akorát mi přijde, že mu až extrémisticky mění paruky stárnutí a působí to lehce komicky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Těžko říci, asi máš pravdu. Nerozumím tomu ani za mák! :D Tak či tak je skvělý a úžasný a galaktický a vesmírně okouzlující. :D
    Jéééééj! Bájo. Asi bych na sebe měla být pyšná. Ach ano, budu na sebe pyšná, šířím Drew!love! :D
    Tak za to on nemůže, co mu narazí na hlavu, s tím musí hrát. :D Je fakt že paruky v tomhle období byly děsný. Podle mě. A nejen Valjean, ale tak nějak u všech. I co už. Ono je stejně u každého mladého Valjeana těžké namaskovat ho přesvědčivě na starého vetchého pána...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky