Design "Sisi"

Přišel první jarní měsíc a ač se nám zdá, že jaro už je delší dobu, počasí, nepočasí, Lotteland ho vítá novým kabátkem až nyní. Jak možná víte, pokud mé články čtete občas, jak určitě víte, pokud mé články čtete vždy, jsem nanejvýš okouzlená osobností císařovny Alžběty přezdívané Sisi, či filmovým průmyslem Sissi (kdoví proč) a tak bylo přirozeně otázkou času, kdy si na talentované Tahmed vydyndám kabátek k tomuto tématu. A opravdu jsem z něj nadmíru nadšená! :)
V záhlaví vidíte moji nejoblíbenější muzikálovou Elisabeth - Annemieke van Dam s Františkem Josefem - Markusem Polem. A spolu s nimi je tu samozřejmě Emmy Rossum ve stejném ikonickém kostýmu. :)
Ale nejzásadnější změnou je přirozeně přechod z tlumené bílé a modré rovnou do červené, přičemž znovu chválím Tahmed, protože zvolila nádherný odstín červené.
Věřím, že Sisi kabátek mi přinese štěstí k maturitě, kterou mě provede. :)

Děkuji, Tahmed za to, jak dlouho už mi krásně pečuje o stylové kabátky blogu a za trpělivost s mojí osobu. :))

Komentáře

  1. No to víš, mě ty designy hold baví vytvářet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to na tvé práci poznat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, Sisi:D A také souhlasím s Lotte, je to vážně poznat, že tě tvorba designů baví:-)
    (A tento odstín červené je vážně kouzelný:-)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: My se teď s těmi novými kabátky pěkně sešly. :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. jéé ;-) moc pěkný design-hravý, veselý, svěží :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé! Nádhera! Přesně tak jak řekla CM... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Oo, Tahmed bude mít z vašich komentářů jistě radost. Stejně jakou já mám radost z tohoto nového kabátku. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ano jsem poctěna :-) je fajn vědět že se vaše práce líbí :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky