Backstage mix 21

Ehehe, backstage mix právě dohnal svým počtem Dark stories! :D Čím to je? Pokud se divíte, proč jsem tento týden tak akční, tak to proto, že mám prázdniny, ale je otrava, že hodně lidí, co znám, jsou teď stejně ve škole, protože jarní prázdniny musí být z nějakých důvodů pro každý kraj jinak. Pfff.
Ale Lotteland je tu vždy pro mě! :D A i pro vás! Takže šťastnou jednadvácatou kapitolu DS níže a šťastný jednadvacátý backstage mix přímo ZDE! :D


Protože a poněvadž už se stává železným zvykem začínat Sierrou, mám tu dnes jako první Sierru. :D Tentokrát na téma: tisíc a jedna fotek s přáteli, aneb kamarádit se se Sierrou musí být výhra v loterii. :)





Se svojí nejen kamarádkou, ale i sestrou v jedné osobě - čelistkou Summer. :)






Vzpomínková fotka ze zkoušek The Little Mermaid, Sierřina debutu na Broadwayi. :)


A nakonec Sierra v San Francisku se svým oblíbeným tričkem. :)


Yey! Jistě víte, že na kostýmové změny obvykle reaguji poměrně špatně, ale tahle nová Masquerade maska je prostě překrásná!!! *.*
Zde prezentována Olivií Brereton....


A zde Harriet Jones s Meg Laylou Harrison. :)


Zde původní maska pro připomenutí. Krásná dáma za ní - Anna O'Byrne. :)


Nu a když jsme u fotek s Meg, Harriet s Laylou ještě jednou. Mimochodem, Harriet dostala jednu z nejsvětlejších paruk, jakou jsem v Londýně nebo i na Broadwayi, kde jsou striktně jenom tmavé, viděla. Fanoušci Lerouxe na Tumblr z toho mají hotové Vánoce. :D


Tady opět Layla, tentokrát s druhou londýnskou Christine Olivií, která jak už vidíte, zastupuje typičtější barvu Christininy paruky.
A jestli chcete, klidně můžete říct první londýnskou Christine Olivií, vyjádřila jsem to trochu nešťastně. Oproti všem zvyklostem, Olivia a Harriet mají roli Christine spravedlivě rozdělenou na čtyři a čtyři představení za týden a tím pádem se ani o jedné z nich nedá říci, že je leading lady nebo alternace.


Olivia once more, smutníci nad vánoční výzdobou, kterou už musela sundat. :)


Tenhle vtípek prostě musel přijít. Olivia jí olivy. :D


Jedním z mnoha důvodů, proč Oliv zbožňuju je, že je stejně jako já ujetá na mašličky do vlasů. :D I když tady není moc vidět, ale nevadí. :D


Obsazení Broadwaye se naladilo do bojovného ducha a jak jsem vyrozuměla, tak kvůli fotbalu. :D Zde Hugh Panaro, jako fotbalový fanoušek Fantom, což je nezvyklá podívaná, i když ne úplně nic nového, vzpomeňte si na geniální momentku ze zákulisí australského LND, kde spolu fotbal v kostýmech Fantoma a Raoula sledovali Ben Lewis a Simon Gleeson. Jak říkám, geniální fotka. :D


Elizabeth Welch v pozoruhodné roli Mirror Bridge. (A stejně nikdy nepochopím, jak ty herečky vydrží po celou tu dlouhou dobu v předklonu s rukama vystrčenýma. Jen si to vezměte konec MOTN, celá Stanger Than You Dreamt It. Nikdy, nikdy, nikdy nepochopím. Au, moje ruce mě bolí i za ně. :D )


Elizabeth once more. Stejně je pozoruhodné, kolik druhá alternace Christine vystřídá rolí, že?


Jeremy se zařadil do nepočetného klubu lidí, které s kudrlinkami shledávám za pohledné, ba přímo rozkošné.
Nick Jonas - Benedict Cumberbatch - Jeremy Hays.
Gratuluji, Jeremy. :D :D


Ua, neberte to tak vážně! :D


Každopádně, když fotbalové šílenství pomine, zase se tam všichni milují. :) Hugh Panaro a Elizabeth Welch. :)


Hugh being cute. :)


S Broadwayií se protentokrát rozloučíme touto pro mě novou a extrémně roztomilou fotkou z pětadvacátého výročí. Harold Prince v medvědím objetí Sierry Boggess. :))


Ahaha! Představuji vám svoji nejoblíbenější fotku tohoto dílu. Go on, impress a girl, Raoul! :D


Awww. Podívejte se na ty fotky Sierry, co má Tam Mutu ve své šatně v Queen's Theatre. :')


Tam a Geronimo Rauch se svými plyšovými já. :D

Na závěr si dáme sekci úchvatné Anny O'Byrne. :)


Anna 11. února zkoušela na Jule, Jerry & Steve. Určitě vidíte známé tváře Killiana Donnellyho a vedle něj Fra Free. :)


S Alaistarem Brammerem, který je na fotce výše také. :)


V červeném na červeném koberci. :)


Vzpomínka na Love Never Dies se Simonem Gleesonem a Sharon Millerchip. :)


Tentokrát vzpomínky na časy z Fantoma, se Simonem Thomasem.



Z recese si Anna zkusila i tento kostým z Masquerade (ano z Masquerade, vím, že vypadá jako z Hannibala :D).

Komentáře

  1. Achich ach!
    průůůůklepiiiijjhdghgbnmluuuuuuu!!!
    Nevím na co reagovat dřív!Masquearade maska! - je vážně rozkošná!
    Raoul!
    Blond Christine!
    Simon! (ech... škoda, že se nedovím, co Simon Gleeson is... :( Smutná to věc...)
    Fra Fee!
    Sierra!
    Sierra!
    Anna
    kudrlinky!
    Raoul!
    Vybírám jen namátkou, co si vybavím!
    Raoul!
    a ještě jednou Anna!Nicméně je to nádherná koláž fotek a já si říkám, jak nekonečně tě obdivuju...
    a) za to, že to sem vůbec dáváš
    b) za to, že máš tu neuvěřitelnou svatou trpělivost s nahráváním obrázků (mě by kleplo!)
    c) za to, že je Lotteland takovým, jakým je - se vším všudy! :DTák... Jdu spát, mějte se vy sem příchozivší strášně hezky! :) ;) :3

    OdpovědětVymazat
  2. No, že ano! Ta maska vypadá jako pro vílu. :)
    Šmankot, já si té cedule za Simonem ani nevšimla, dobrý postřeh! :DZa všechny tři body ti moc děkuji, jak nádherná pochvala, ke které jsem se probudila. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky