All I Ask Of You - Mary Michael Patterson, Jeremy Hays

Nezdá se vám, že AIAOY je nějak pozdezřele často videem týdne za poslední dobu? Hmmm. Tohle je ale velká věc, lidi.
Konečně jsem přenesla přes srdce, že Kyle odešel z FO a nahradil ho tady Jeremy. Což je úžasně rychlé, protože Kyle obsazení na Broadwayi opustil 24. srpna 2013. :D :D :D
Tato verze duetu si své čestné místo vysoužila už v úvodu, díky Mary. Konečně nějaká Christine Raoula odstrčila (když už si na tom Broadway teda tak trvá, no) tak, aby to nevypadalo násilnicky. *potlesk pro Mary* :D
A Jeremy je...prostě přesně takový, jaký by Raoul měl být. Aristokraticky vyhlížející, jemný, pozorný, citlivý, velmi zamilovaný do Christine, ale v této konkrétní scéně zároveň trochu na rozpacích z jejího chování.
Nemohla jsem si pomoci, ale na konci jsem byla už trochu dojatá, tak se mi zalíbil, asi s věkem měknu. :D
Přeji krásný nový týden a dávejte šanci novým věcem rychleji, než já. :) xxx




Komentáře

  1. Panečku! Člověk není dva dny na počítači a Lotteland se takhle probudí k životu! A ještě ke všemu s krásným nádechem raouloidnosti, no nejsem já dítětem štěstěny? Škoda jen, že dneska jsem příliš unavená na videa a v průběhu tohoto týdne se sem dostanu jen těžko...Tak jen ať víš - neumřela jsem, nezanevřela jsem, jenom jsem přehlcená, přehlcená a utopená v písemkách, dobrém jídle, knížkách a neukojitelné potřebě spát... :DTak snad sem zabrousím o víkendu! ;)
    Mimochodem: Ty prázdniny ti závidím... Brala bych ještě jedny takové! :D (Ostrava je měla minulý týden...)Proč je můj komentář tak kostrbatý?! Asi proto, že má postýlka voláááá! :3Tak se čiň, relaxuj, odpočívej a nasávej Raoulismus plnými doušky - je to zdravé! :D Klidně se zeptej doktora Oetkera! :D

    OdpovědětVymazat
  2. No, však tu na tebe to video počká. :)Tak se vším tím hodně štěstí, ať tě tu máme brzy zase zpět. :)Já bych měla ty prázdniny zase nějak produktivněji využívat, zatím jenom....nedělám nic. :DTak já se teda optám! :D Děkuji! :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky