Buenos Aires - Lara Pulver

Víte, strašně mě potěšilo, když jsem zjistila, že Lara Pulver taky zpívá. Tak jsem si ji vygooglila a WOW. Lara začala svoji kariéru jako herečka ve West Endu. Všechny cesty vedou k muzikálům! Další důkaz tohoto tvrzení - zazpívala si duet i s našim velmi známým Tamem Mutu. Yes. Ale bohužel je to na YT jen ve špatné kvalitě....
Já Laru zbožňuju, je perfektní, perfektní a ještě jednou perfektní Irene Adler. Ano vítr vane od Sherlocka, ovšemže.
Vždycky mi připadalo, že ona hraje i hlasem a vidím, že jsem se nemýlila. Nikdo neumí tak svádět hlasem jako Lara.
No, i když Meryl Streep...
Odbočuji. Video je též perfektně tematické, protože je tomu týden, nebo dva, co jsem *konečně* shlédla Evitu. Yes. V muzikálofilství jsem byla velmi dlouho přísně vytyčená pouze na FO a Bídníci, Wicked, Chicago My Fair Lady (a určitě spousta dalších titulů, na které jsem zapomněla, ale nic jim to neubírá) a teď už i Evita si museli dlouze počkat.
Ale pamatujte, že kdo si počká, ten se dočká. Hezký nový týden! xxx




Komentáře

  1. Ona je zkrátka osoba s (more than) just a little touch of star quality.

    OdpovědětVymazat
  2. WOW! Páni! Začala v muzikálu a kde je teď, že:D Skvělá zpěvačka a ,,žena všech žen" → LARA!:D

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Exactly. :)[2]: Já ji prostě zbožňuju. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky