The Wizard and I - Kerry Ellis

Wickeeeeed! *boom* WICKEEEEEEEED! :D
Momentálně prožívám velmi zelené wicked období, tudíž je video týdne jasná volba. :)
Také se vám chci s velkou radostí pochlubit se svým novým přírůstkem na "Elphie favourite list". :D *booom* Kerry Ellis! :')
Občas mám pocit, že jak pozoruju herečky Elphie, tak je hrají jedna vedle druhé docela stejně, či zkrátka velmi podobně, se světlou výjimkou Rachel Tucker. Nu a pointa tohoto sdělení je, že nová světlá výjimka je Kerry Ellis! :D
Docela jiné reakce a emoce, než na jaké jsem zvyklá - samozřejmě ne v klíčových scénách, žádnou roli nejde přebrat od základu jinak. :)
Tohle konkrétní video sice není regulérní představení, nýbrž televizní show, ale i tak je to hafomoc cute. :D Hlavně miluju, jak si na začátku nadšeně zatleská. Yeeey, konečně jsem v Shizu!
Užívejte každý den, jako by to byl váš první v Shizu! ;) xxxx




Komentáře

  1. Nemůžu si pomoct, ale když se nad tím člověk zamyslí, tak ta pìrsnička je v kontextu a výsledku strašně smutná... což neznamená, že není skvělá :)Docela by mě zajímalo, co si myslely ty ženský...

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě tak hrozně působí ta pasáž v Defying Gravity, kdy si Glinda a Elphie přejí štěstí, víru v to, že ani jedna nebude svého rozhodnutí litovat....nojo, obě budou a jak!"Kéž bych uměla tak zpívat!" :D

    OdpovědětVymazat
  3. Není nad to, když se mnou lidi souhlasí. :D :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky