Les Mis vs Fantom

Stejně jako v loňském roce, i letos se uskutečnil charitativní fotbalový zápas dvou světově nejznámějších muzikálů. Inu a stejně jako loni vyhráli Bídníci. Čímž se mi nějak prokazuje, že takřka pokaždé, když někomu fandím, tak prohraje. :'( Příští rok jsem Švýcarsko!!! :D
Mám pro vás z toho fotbalového dne pár fotek a dokonce i jedno video z úvodního představení které obstarala Eponine Carrie Fletcher a bývalý Marius Craig Mather, známý též jako Blonďáček. :D









































Komentáře

  1. Phantom F.C.!!! To jejich logo je tak uáááá! Ňunínkovské! :D

    OdpovědětVymazat
  2. [2]:  Omlouvám se, to neměl být odkaz na Zuzčin komentář :)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: To vskutku. Snad jim příští rok přinese více štěstí. :)[2]: Pídila jsem se po této informaci, nicméně jediná oficiální stránka pro tuto událost se zdá jejich Twitter, kterýžto tuto informaci neuvedl. A tak jediné, co mohu říci, že hra byla do poslední chvíle vyrovnaná a tým Les Mis vstřelil vítěznou rozhodující branku na poslední chvíli. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych se vítězství Les Mis ani nedivila. Mají Přátele abecedy, to je nevyčerpatelný zdroj mladých a použitelných potenciálních fotbalistů :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tesco HM Prostějov
    Konečná, 796 07 Držovice ‎nebo se pletu?? všechno je možné

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To je fakt, mohlo být hůře. :)[6]: Áááá, teď jsi na to asi kápla! To bude ono! Enjy prostě místo "na barikády!" zplna hrdla zařve "na hřiště!" - nu a tady se jim daří lépe, než na těch barikádách, ehm. :D[7]: Nepleteš. To je adresa 2. nejbližšího Tesca. Fajn obchoďák, jen mají předražená sluchátka.
    Už slyším svého profesora ekonomiky "poskoč si, protože si sedíš na vedení" - ale hm...proč sem dáváš adresu prostějovského Tesca?...

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: se sluchátky máš pravdu; není to tak dávno, co jsem je taky sháněla a cena mě trochu, hmmm odradila
    nicméně můj dotaz se nevztahoval k adrese-ta je stopro správně (nebo alespoň věřím google maps). měla jsem na mysli něco malinko jiného. ne tesco jako takové, spíš to, k čemu tam došlo. říkám si, že svět je malý, takže když jsem potkala svoji sousedku v Národní galerii v Londýně, proč by něco podobného nebylo možné v tescu v Prostějově...v pátek před polednem... ale možná se mýlím; nebo jsem si všimla jenom já; toť vše-jsem zkrátka zvědavá a zajímá mě to

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Je to pravda zločin, ty ceny...
    Ach tak! Já jen byla lehce zmatená...:)
    Ano, ano tou dobou jsem tam skutečně byla na nákupech s kamarádkou. Ale obávám se, že jsem si tě opravdu nevšimla. :)

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: tak přece :-) pokud se nepletu,míjely jsme se někde za tím bistrem :-D byla bych přísahala,že jsme se střetly pohledem...

    OdpovědětVymazat
  10. Tedy, jestli je to tomu tak, nejpravděpodobněji jsem tě asi nepoznala...
    Ten svět je ovšem neuvěřitelně malý, jak říkáš. :)

    OdpovědětVymazat
  11. asi? :-D přiznej se!! :-D já si taky nebyla jistá...to víš,vycházela jsem z fotek,které jsem před půl rokem viděla na fb...nechtěla jsem se hlásit-risk,že vyděsím cizího člověka :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Druhá možnost totiž je, že jsem tě ani neviděla. :D Které bistro to mimochodem bylo? To v Tescu, nebo v Arkádě?
    Já bych to měla teoreticky o to těžší, protože tys tam měla jen asi jednu fotku. :)

    OdpovědětVymazat
  13. fíí... ty jsi šla směrem do tesca,já do arkády,míjely jsme se u té nové optiky, za bistrem Panda...štěstí,že jsem tam dneska byla zas,jinak bych to tak nepopsala :-D
    pravda,mělas to složitější,moc fotek tam nemám :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Jo, to jsem zrovna mířila pro předražená sluchátka. :D S kamarádkou jsme musely pospíchat, abychom stíhaly pouličku zpět do centra. Takže mám další omluvu: faktor stresu z nestíhání busu. :DD

    OdpovědětVymazat
  15. christinemaria21. srpna 2013 v 7:48

    budiž ti odpuštěno :D a koupila sis je aspoň? :D poulička...osvobozující si to slovo někde přečíst-tam "u nás" mi nerozumí a jsem tudíž nucena říkat mhd...

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji převelice. :D Jo, koupila. Už jsem neměla čas jít jinam. S pohrdlivým "Jestli mě chce Tesco okrást, tak ať si to užije!" :D
    Přemýšlím, jestli jsem kdy slyšela někoho nazvat pouličku MHD, ale asi ne, tyjo. :D

    OdpovědětVymazat
  17. láska k hudbě vítězí,co? :-D tak přijeď,vezmu tě k nám do školy a uslyšíš to ode všad :-D hmm,jen mě tak napadá-ty taky budeš v novém školním roce maturovat,ne?

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: To ano. A má stará sluchátka mě neskutečně rozčilovala. Hrálo totiž jen jedno...:D. Budu. Ach ano, budu. Bohužel. Ta představa je v mých očích stejná, jako konec světa.
    I know, drama Queen. :D

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: :D já taky, sdílím tvé pocity, ale trochu mě překvapuješ-za tu kratičkou dobu jsem nabyla dojmu, že jsi taková hodně v pohodě a jen tak s tebou něco nehne; no co, chybovat je lidské ;-)
    ale že je to divné? jakobych se loučila se světem a dávala věci do pořádku. třeba jo.

    OdpovědětVymazat
  20. Zní to jako bych byla schizofrenní, ale virtuální Lotte a real life Marcela jsou poměrně odlišná děvčata. Jo, fakt to zní jako bych byla schizofrenička. :)

    OdpovědětVymazat
  21. schizofrenní? ale tak jsem to nemyslela!! každý má svým způsobem dvě tváře-zkrátka dvě strany jedné mince; no a já jsem za těch pár dopisů poznala jen část ;-) a to ty asi taky, no ne?

    OdpovědětVymazat
  22. Nemyslela jsem, že bys ty myslela, že jsem schizofrenní, to si myslím já. Páni, blbá věta. Ale rozhodně jsem to říkala jen za sebe. :)
    Příliš krátký čas, příliš mnoho dopisů - máš pravdu, vlastně jsem se za tu dobu nestačily zase tak poznat.

    OdpovědětVymazat
  23. jo takhle!
    souhlasím-hodně dopisů, někdy trochu prázdných; a co o sobě vlastně víme? asi nic moc; otázka je, jestli se něco dozvíme...

    OdpovědětVymazat
  24. Virtuální komunikace je někdy matoucí. :)
    Takové nejupřímější byly ty první dopisy, kde jsme si vyříkávaly naše neshody, řekla bych. To máš pravdu...

    OdpovědětVymazat
  25. christinemaria28. srpna 2013 v 8:42

    to je; ano, ty byly nejlepší, pak to šlo z kopce; v čem mám pravdu? jestli se něco dozvíme? nerozešly jsme v dobrém, musely bychom si vše vyjasnit a začít znovu. takhle to alespoň vidím já

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: Vlastně si ty poslední už ani moc nevybavuju...:)
    Ach ne, to nerozešly. Vždycky mě mrzí, když se mi něco takového stane.

    OdpovědětVymazat
  27. christinemaria29. srpna 2013 v 3:26

    moment, teď tomu nerozumím. nerozešly? a co ta věta, že tě to mrzí?
    taky nejsem nadšená, že to tak dopadlo, ráda si věci vyříkám a vyjasním

    OdpovědětVymazat
  28. Překlad Lottina nesmyslného psaní: Ach ne, to nerozešly (v dobrém). Vždycky mě mrzí, když se něco takového stane (když se s někým pohádám). :D

    OdpovědětVymazat
  29. ahá! byla jsem trochu zmatená :-). taky mě to mrzí, jsem vždycky ráda,když si můžu ve všem udělat jasno a bohužel k tomu nedošlo.třeba to mohlo dopadnout jinak,snad se i vyřešit

    OdpovědětVymazat
  30. Já vím, píšu hrozně chaoticky, pardon. :)
    Mohlo to dopadnout jinak, vždycky může. Ale tehdy v tom bylo hodně emocí z obou stran a to zamíchá kartami. :)

    OdpovědětVymazat
  31. nic se neděje. :-) bylo to vypjaté a ani jsme si nevysvětlily problém, dál to neřešily (tedy my dvě konkrétně-ale ani tak to nemělo úspěch);myslím,že doteď nevíš, o co šlo.nebo ano?

    OdpovědětVymazat
  32. Udělala jsem si obrázek, ač mezi námi k přímé konfrontaci nedošlo.
    Byly to ty přímluvy, ať nezrušíš blog a následné protiřečení, když jsem tě s jeho znovu-založením nijak nepodpořila?

    OdpovědětVymazat
  33. taky,ale nejen to. spíš jsem měla pocit,že jsme si vše vyříkaly,jsme jakž takž kamarádky (adresu nedávám jen tak někomu), a najednou přestal kontakt na blogu,dopisy byly povrchní,ani na fb jsme si nenapsaly.nevěděla jsem,oč jde,proč jste ty i Barbora přestaly ke mně na blog chodit, nabyla jsem dojmu,že jsem opět taková odstrčená,i když mi třeba někdo slibovat opak. chtěla jsem si to vyříkat,nepovedlo se.

    OdpovědětVymazat
  34. ...blog si ze mě tropí blázny a smazal mi komentář. Tak znovu.
    Ohledně dopisů to vidím tak, že se to s časem asi stává. Přála bych si, aby si měl člověk neustále o čem psát, ale některé konverzace bohužel bývají slabší. Prožila jsem si to tak s více lidmi.
    Na blogu jsem se ti měla ozývat, zvlášť když jsem se tak přimlouvala za jeho znovu-založení. To beru jako svoji chybu, ale nechápala jsem ten konflikt kvůli tomu. Jestliže jsi to ovšem brala, jako že tě odstrkujeme, tak už to zase chápu jinak. Nikdy jsem nejednala s úmyslem, aby ses tak cítila, ač bohužel ta věc s blogem to zapříčinila.
    To s tím vyříkáním bylo takové komplikované...přece jen tehdy jsi tak otevřeně jako dnes nevysvětlila, co je příčina a my se tak mohly jen dohadovat, takže se to celé zvrtlo v hádku, která způsobila ty měsíce ticha.

    OdpovědětVymazat
  35. ano,chyba byla,že jsme si to nevysvětlily.pokoušely jsme se o to s Barborou,ale nedostaly jsme se k jádru pudla. upřímně-byla jsem znechucená a zklamaná. lidé si mohou přestat rozumět,ale tady to přišlo jako blesk z čistého nebe a já netušila,proč jste přestaly se mnou komunikovat-jestli vám něco vadilo, klidně jste mi to mohly říct-mám ráda pravdu. a pak mě to tak naštvalo,že jsem zrušila blog.nechtěla jsem být za vola. z vaší strany iniciativa už nepřišla a já to brala tak,že nemáte zájem

    OdpovědětVymazat
  36. Měla jsem se na tvém blogu zapojovat a ozývat se. Chodila jsem tam, ale nebylo to vidět, což ode mne nebylo správné a to uznávám.
    Já se po naší hádce již neozývala, protože jsem z tvé reakce usoudila, že už s námi nechceš mít nic společného, vyznělo mi to tak.

    OdpovědětVymazat
  37. řeknu to narovinu: byla jsem vzteklá, smutná a rozčarovaná.bylo třeba,aby se to uklidnilo.navíc jsem nabyla dojmu,že je po všem-ty ses neozvala a s Barborou jsme se k ničemu nedobraly a ještě jsem z toho vyšla já jako ta špatná. tak proto.zkrátka jsem myslela,že o mou osobu není zájem...

    OdpovědětVymazat
  38. I já bych se necítila dobře, kdyby mi najednou lidi přestali komentovat. To je co člověka motivuje....To chápu.
    Neozvala jsem se ti, protože se zdálo, že o to nestojíš, konec našeho posledního rozhovoru se dost vyostřil.

    OdpovědětVymazat
  39. vidím,že jsme se nepochopily,obě si myslely totéž a čekaly,až se ta druhá ozve
    ano,bylo to ostré,to uznávám,jela jsem to na hraně,za to se omlouvám
    takže co teď? :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Já se omlouvám za to, jak jsem se přestala ozývat. :)
    Jsou tu dvě volby, začít znovu (vlastně už podruhé) a...zachovat tento zvláštní stav období ticha. A mě se víc líbí ta první, ale to musí být rozhodnutí obou. :)

    OdpovědětVymazat
  41. já jsem také pro první možnost ;-) jsem ráda,že jsme se shodly ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky