Samantha Barks as Velma Kelly in musical Chicago

Na pár představení se slavná Eponine, Samantha Barks, objevila v roli Velmy Kellyové z muzikálu Chicago na jevišti v Los Angeles.
Pro moji velkou radost je na YT i záznam pár největších hitů a výkon Sam jsem si zamilovala. Je vtipná, svůdná, ironická a skvělá tanečnice najednou! :) Za každých okolností je svá, takže je to v některých ohledech poměrně odlišná prezentace, než na jakou jsem zvyklá od Catherine Zeta-Jones.
Ach, Chicago je vskutku má velmi velmi velmi srdečním záležitost už proto, že je to v podstatě první muzikál, k jakému jsem se kdy dostala. A přitom to bylo omylem. :))
Jako malé mi táta přinesl DVD co koupil s novinami a nebylo to nic jiného, než Chicagoooo! Vzhledem k povaze některých scén by možná bylo lepší, kdybych to viděla jako krapátko starší, whatever. :D
Na úplné pochopení toho příběhu jsem taky musela dorůst, ale...o to melancholičtější to pro mě je! :) Kdo tušil, jaká muzikálofilka ze mě ještě vyroste!! :)
















Nu a ještě pár fotek Sam z Chicaga a nejen Chicaga na závěr. :)
































Komentáře

  1. Proč mám pocit, že o něco přicházím, když Chicago neznám? :D

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Protože opravdu přicházíš, doporučuji všemi deseti ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky