Defying Gravity - Rachel Tucker

Rachel Tucker, má velmi velmi oblíbená Elphaba právě vydala své album The Reason. A na počest toho zveřejnila albovou verzi nesmrtelné písně Defying Gravity z muzikálu Wicked. Píseň se na albu rozhodně dala očekávat, protože role Elphie patří mezi ty, které ji asi nejvíc proslavily. :) Možná, že by hrála doteď, kdyby se kvůli těhotenství na čas nestáhla. :)
Každopádně teď je Rachel zpět a fanoušci nemohou být šťastnější, protože její hlas je přímo dar z nebes. :)
Tato verze nám tak známé písně je trochu jinak zaranžovaná, prošla si i menší úpravou textu, ale po řád je to ta stejná DG, kterou tak milujeme. ;)
Krásný týden a nebojte zarebelovat, jako Elphie! xxx






Komentáře

  1. Ech, nemůžu si pomoct, ale chybí mi tam sbor... a Glinda... ale zpívá hezky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já... já... já se na Wicked MUSÍÍÍÍÍM podívat!!!! It's time to try defying gravity. Oh god!Ale není zvláštní, že se mi ta písnička zdá úplně odjinud, jakoby nepatřila do žádného muzikálu? Uvažuji, jestli bych to měla stejně třeba s AIAOY, kdybych neznala Fantoma... :D

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jo, taky mi chyběla taková ta...gradace písně. Ale na studiovou verzi moc krásné. :))[2]: Inu, rozhodně vřele doporučuji. :)Třeba to budeš mít jinak, až Wicked uvidíš. :)

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Mně po prvním poslechu taky připadala taková... nemuzikálová :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta atmosféra se asi do studia těžko přenáší, řekla bych. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky