Fitzgeraldovic a Laurentisovic dům

Anička u poslední kapitoly Dark Stories poznamenala, že se vším tím služebnictvem, počtem vedlejších postav a především záplavou jmen to bude chtít seznam.
A tak jsem si řekla, že to vlastně není problém, protože já takový seznam mám a když nad tím tak přemýšlím, je to jediná publikovatelná a nespoilerovací část mých poznámek k povídce. Takže...proč ne? :)
Mám ten pocit, že pár postav je tam jen tak nějak pro úplnost a můj dobrý pocit a není zaručeno, že se kdy v příběhu objeví. Nicméně....tu to je, pro případ, že vás někdy nějaké jméno zmate. :)





Arthur Fitzgerald & Beatrice Fitzgerald - rodiče Williama a jeho bratra Johna, který se v příběhu objeví a možná taky ne
William Fitzgerald & Ashley Mason - rodiče nemanželského dítěte Arielle
Brandon Laurentis & Elisa Laurentis - rodiče Fleur a Nicholase

Seznam služebnictva v domě Fitzgeraldových (10 + Eloise Brown)
Rút Ferguson, Agnes Roberts - kuchařky
Fiona Crawford, Margaret Thompson - komorné Arielle
Tobias Marriott, Victor Hickman - komorníci Williama
Zachary Campbell - majordomus
Evie Rogers, Alisha Taylor, Daisy Torres - úklid, prostírání, péče o květiny atd.

Seznam služebnictva v domě Laurentisových (18)
Aaron Barnes, Bruce Foster, Felicity Gray - kuchaři
Chloe Harris, Lucy Jones - komorné Elisy
Michael Rogers, Richard Jenkins - komorníci Brandona
Tracey Lee, Nancy Mitchell - komorné Fleur
Leo Morgan, Edward Phillips - komorníci Nicka
Barney Price - majordomus
Agatha Reed, Fenella Sanders, Libby Turner, Natasha Ward, Rudolph Young, Thomas Benz - úklid, prostírání, péče o květiny atd.

Komentáře

  1. Ach, buď pochválena, buď blahoslavena, za tohle bychom tě měli nosit na rukou... no, obrazně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo, hotové služebnictvo z Panství Downton (seriál mám na seznamu, co musím vidět:D )

    OdpovědětVymazat
  3. myslím že před další kapčou si tento seznam vytisknu :D

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Hehe. :D To je fajn. :D[2]: Ilustrační obrázek je právě z onoho seznamu. :D[3]: To snad nebude potřeba. I když...vyžívám se v těch vedlejších postavách, vyžívám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já nevím, je se mnou something terribly wrong (dear), nebo jsem jediná, kdo v tom má po tomhle ještě větší zmatek???

    OdpovědětVymazat
  6. Mimochodem, dopis bude podle předpokladů poslán zítra.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Not good. :D Doufala jsem v opačný efekt. :D[6]: Totally awesome! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky