West End Live - Wicked

As Long as you're mine mi teď nejde z hlavy. :))

Komentáře

  1. Hm, hm... Moje spolužačka se teď vrátila po roce z Ameriky. Byla prý na Broadwayi a když přemýšlela, na co půjde, vybrala si zrovna Wicked. Prý to bylo skvělé. To se někdo mááá! :D(Hehe, díky Lotte jsem neuvěřitelně vzdělaná!
    Hanička: "No a tak jsem si řekla, že půjdu na Wicked. Wicked - znáš to?"
    BJ: "Co tě nemá? JASNE ŽE ZNÁM!" :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Aaach! To muselo být parááádní! *.*(No vidí, Lotte jede! :D)

    OdpovědětVymazat
  3. To jo. Tak trošku natáhneme cestu z Raoulova zámečku, co říkáš? :D(YES! Děkuji ti, Lotte! :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, i když já osobně bych teda dala přednost londýnskému obsazení...:D(Není zač :D :D)

    OdpovědětVymazat
  5. To se rozumí, přes Londýn to vezmeme taky :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky