West End Stars In Concert

Možná lehce s křížkem po funuse přicházím s článkem o menší tour čtyř hvězd West Endu v Řecku. Když já se k tomu dřív nedostala! :D
Naše stars byli: Simon Bailey (The Phantom of the Opera - Raoul, Les Misérables - Enjolras); Ramin Karimloo (The Phantom of the Opera - Raoul, Fantom, Love Never Dies - Fantom, Les Misérables - Enjolras, Jean Valjean) a Stephen Rahman-Hughes se speciálním hostem Fontini Darra.
Na koncertech se nejvíce zpívali samozřejmě muzikálové písně, takže se objevovali písně z muzikálů Fantom Opery, Cats, Love Never Dies...
Pobytu našich hvězd v Řecku využili i televize a pořadatelé nejrůznějších akcí, takže se naše čtyřka tu a tam objevila i v nějaké té ranní show, nebo na akci Dancing on Ice.







Komentáře

  1. Může mi někdo říct, co z toho budou Řekové mít? Ti ať si řešej krizi, u nás potřebujeme trochu kultury! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Asi potřebovali od té krize trochu pozvednout náladu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme přece celí zdeptaní ze státního smutku, tak kdo to potřebuje víc? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, no jo, to je ten zádrhel :D

    OdpovědětVymazat
  5. Týjo, až teď jsem si pustila to druhé video (nějak jsem ho předtím vynechala) a musela jsem valit oči - ta řečtina je ale hatmatilka! Chytala jsem akorát slova jako "muzikál", pak jednou jsem tomu jednomu rozuměla, když překládal z ájiny do řečtiny, zachytila jsem "The Phantom of the Opera" :D (asi už umím řecky :D)
    Jo a Ramin je pěknej kecal! Řekne, že jeho nejoblíbenější muzikál je FO - a přitom už dávno vesela valžánuje :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi dobrá, já jsem se té řečtině ani nesnažila rozumět, to jsem vzdala předem. :D
    Náhodou mě potěšilo, že stále za nejoblíbenější muzikál má Fantoma x)

    OdpovědětVymazat
  7. A srdce fantomákovo zaplesalo... :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky