Sheytoons - nevídáno, neslýcháno!

Ramin Karimloo, stále překvapující člověk!
Inu, díky mé nejdražší blogerce Barbaře Jane, (teď jsem zjistila, že neumím do článků dávat odkazy, abych hned navedla na její blog, ale kruciš! BJ, výzva pro Tebe nauč mě to! :D) jsem zjistila, že Erik a Raoul spolu dobývají svět v kapele Sheytoons! Lépe řečeno Ramin Karimloo a Hadley Fraser, abychom si rozuměli.
Byl to pro mě šok, protože to jsem vskutku vůbec netušila a že já dění okolo Ramina sleduju! :D
A opět díky BJ, přináším i ukázku z jejich počínání. Na tomhle videu spíše jeho - Raminova počínání.





Komentáře

  1. Héj, to je hustá fotka! :D
    Pořád koumám, kde bych vzala fotku fantoma bez masky a ono to přitom není až tak složité - tu máme dokonce fantoma bez masky, bez pláště, bez saka, bez košile (nebudu se zabývat tím, má-li kalhoty :D)
    Děkuji za mnohé zmínky o mé osobě! Odkaz se dá tak, že označíš to slovo, co bude odkazem a klikneš nad článkem na takovou rozbitou část řetězu, nevím, jak jinak to vysvětlit - a tam do prvního okýnka zadát webovou adresu. Já sama jsem na to přišla tak, že jsem prostě klikala a koukala, co to udělá :D
    Až mi ségra udělá nadpisy, budu si na blog dávat oblíbené adresy, nebude ti vadit, když si tam hodím tebe? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Viděla už jsi to video, kde je Ramin na striptýzové show a odhodí všechno? Když jsem tak u toho, že jo. :D
    Díky za návod. :)
    Ty se máš, že Ti tak někdo dělá grafiku. :) Nebude mi to vadit, bude mi potěšením, být tvojí oblíbenou adresou. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ó, výborně! Musím si sestavit seznam. Asi nebude moc dlouhý. Asi nebude vůbec dlouhý. Co já na něj krom tebe dám? :D Ale jo, ještě tak tři adresy mě napadají...
    Striptýz? To mě nezajímá! (Nemohla bys poslat odkaz? :D) Z toho musí mít manželka radost :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tři adresy? Co se týče českých blogů tak občas nakouknu asi jen na další dva, ale jinak je to všechno samá angličtina. :D
    Počkej, hned ten odkaz vyštrachám, ale je to nekvalitní záznam...:D Prý z toho musí mít manželka radost...ona tam křepčila s ním! :D Konzervativní část fanoušků z toho měla šok! :D
    http://www.youtube.com/watch?v=zzOsMA86XtQ - tu to je. Já jsem hrozná puberťačka, ale já se to video zatím vždycky celé jen chichotala, ani ho neslyším přes sebe zpívat. :D Ale komu na téhle akci šlo o zpěv? :D

    OdpovědětVymazat
  5. :D Ojé, to je dvojka :D Kouknu na to zítra, dneska už jdu s Fantomem Manhattanu do postele. Tedy s knihou. Do peřin. Chápeme se? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ti se našli. :D
    Když si to tak po sobě čtu...tak Ramin neodhodil doslova všechno. Takové to nejnutnější si nechal. :D Panebože...posuď si potom sama! :D :D
    Chápeme se! :D Pěkné čtení! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám se bát se na to video kouknout? :D Zatím jsem měla Ramina zafixovaného jako nedotknutelného tajuplného fantoma se skvělým hlasem, tak si říkám, jestli se po zkouknutí tohohle videa nebudu smát, až se budu zase dívat na FO :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nebuď upjatá :D to není tak strašné. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Upjatá? To teda pěkně děkuju! :D
    Ale jo, čekala jsem něco horšího, tohle není až tak moc tento... A navíc mu to docela slušelo :D

    OdpovědětVymazat
  10. Není zač! :D :D :D
    A kdy mu to nesluší? :D :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já ti přesně řeknu, kdy mu to nesluší! V tu chvíli, kdy absolutně zapomíná, že má fanoušky v mnoha zemích, naši nevyjímaje. Když mohl mít v Praze koncert Garou (Kanadský zpěvák, hrál Quasimoda v Notre-Dame de Paris), proč ně Ramin? Vždyť to má kousek!

    OdpovědětVymazat
  12. V tu sobeckou chvíli, kdy zapomíná na české fanoušky fakt vůbec není kus! Pravda! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ale my jsme nesobecké a rády mu odpouštíme, že? :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ve chvíli kdy otevře pusu ani nevíme, že jsme se zlobily, co? :D

    OdpovědětVymazat
  15. A nebo když se trošku zadívá... A dost! Tohle mu nesmí procházet! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já si nemůžu pomoct, ale u mě mu to asi projde vždycky... :D jak při zpívání vysokých tónů někdy tak povytáhne obočí...jsem mrtvá. :D On i z povytažení obočí udělal přitažlivou věc...:D :D

    OdpovědětVymazat
  17. Slinty slint :D
    Když to je tak nespravedlivé, že mu stačí jen tak málo a...!

    OdpovědětVymazat
  18. V případě Ramina opravdu stačí málo! :D

    OdpovědětVymazat
  19. i málo oblečení, jak už jsme viděly :D

    OdpovědětVymazat
  20. Jojo, znáš to méně je někdy více...:D :De :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ahá, takže teď je madam najednou minimalistka! :d

    OdpovědětVymazat
  22. :D :D :D Jak v čem, známe to :D

    OdpovědětVymazat
  23. :D což tak trochu navazuje na problematiku krádeže kostýmů - no vida, možná za chvíli slijeme všechny komentáře pod jeden článek! :D

    OdpovědětVymazat
  24. Oho, třeba se nám to i povede. :D
    Takže jaký kostým si bereš další v pořadí po Masquerade šatech? :D

    OdpovědětVymazat
  25. Raoulovo sako! :D A klobouk Rudé smrti. A šaty z Think of me. I filmové sisiovské jsou krásné, i když s Hannibalem nijak nesouvisí... Jo a ty svatební, ty bych ráda. A masku. A... :D
    Tak, co ti zbylo? :D

    OdpovědětVymazat
  26. Já za to nemůžu, neměla ses mě ptát :D Možná ti zbyde něco po Piangim :D (píšu ho dobře???? :D)
    Tak snad tam budou mít něco dvakrát (teda třikrát, aby Christine neběhala nahatá :D) Co bys ráda?

    OdpovědětVymazat
  27. Napsala jsi to dobře, ale tuhle řádku ignoruju! D:
    Co bych já ráda? Z filmových kostýmů ti nechám co si řekneš, ale z muzikálu chci, hmm, Think of me šaty včetně toho bílého negližé, All I Ask Of You šaty, ty modré šaty z té scénky s řediteli, svatební šaty, o Masquerade šatech už víme :D Co se týče Erika tak chci masku, plášť, klobouk co má při titulní písni. Raoul: chci tu jeho fešnou bílou šálu! :D A Masquerade sako. :D
    A chci ten baletkovský úbor Meg. :D
    A chci Christininu paruku! :D

    OdpovědětVymazat
  28. A co Erikovu paruku, tu tam necháš? :D A Carlotta má jako hraběnka taky fešáckou :D
    Koukám, že chudáka Christine bys oškubala do poslední nitky, ale myslím, žes jí nechala ještě spodní prádlo, na to nezapomínej!  :D
    Když se to vezme kolem a kolem, Masquerade bych vyrabovala celou - a Christině bych zabavila i tu masku na tyčce a korunku a boty. Tak! :D (A Andrew Lloyd Webber měl v Royal Albert Hall pěknou košili, měla dobrou barvu. A šaty Sarah Brightman jsou taky fajnové :D)

    OdpovědětVymazat
  29. Erikova paruka taky fajn. Když jsem jmenovala kostýmy, tak jsem k nim to "příslušenství" jako korunky, masky apod počítala automaticky. :D
    Šaty Sarah ti nechám a beru si šaty co měla Sierra na after party. :D
    OOOO! A beru si Erikův prsten! :D

    OdpovědětVymazat
  30. Ne, ne a ne! Ten je sakryš můj! :D
    I když... možná by stálo zato najít ten původní - Leroux píše, že Christine pohřbila Erika se zlatým prstenem, ten měl na sobě vyryté iniciály C.D. - a tvrdí, že mrtvola, která byla opravdu nalezena, je Erikova. Když teda existuje tělo, měl by být  prsten, none?

    OdpovědětVymazat
  31. No vidíš, tak si nech ten Lerouxovský! :D

    OdpovědětVymazat
  32. Pche, stejně je ten divadelní jen cetka!
    (Takže ho vlastně nepotřebuješ, ne? Takže mi ho můžeš nechat, ne? NE? :D)

    OdpovědětVymazat
  33. Správně! Ne! Nemůžu Ti ho nechat! :D

    OdpovědětVymazat
  34. Ty jsi ale...! Jak je ženský rod od sobce a hamouna? Jo, už to mám! Jsi sobkyně a hamounice, tak je to! :D
    Notááák, mohly bychom si ho aspoň půjčovat, ne? (Nechci slyšet NE :D)

    OdpovědětVymazat
  35. Asi to tak vypadá :D I když asi bude dost těžké se dohodnout, kdy bude která co mít :D

    OdpovědětVymazat
  36. Musíme si v tom zavést řád. :D

    OdpovědětVymazat
  37. A sepsat ho. A nechat potvrdit od notáře, aby nás některou nenapadlo všecko zabavit a zmizet :D

    OdpovědětVymazat
  38. Kdybychom něco takového donesly notáři, tak už jsme obě v takovém fešném bílém oblečení se zavazovacími rukávy v domě plném milých lidí v bílém. Místnosti by tam byli jáááko v nebi! Bílé a měkké! :D

    OdpovědětVymazat
  39. A budou tam milí strejčkové v bílých pláštích? Jé, to bude žůžo! :D No vida, ubytování máme zajištěné, teď jen přimět naše hvězdy, aby nás přijely navštívit. Což nebude tak složité, v Bohnicích i v Havlíčkově Brodě je hezky :D

    OdpovědětVymazat
  40. Já mám ale nejblíž Kroměříž :D

    OdpovědětVymazat
  41. Je tam pěkný ústav? V Kroměříži je myslím hezký zámek, ne? Tak si třeba někdy uděláme s ostatními chovanci výlet :D

    OdpovědětVymazat
  42. Já nevím, ale ségra říkala, že tam mají pěknou knihovnu - chodili tam se školou. :D :D :D
    Je tam zámek a taky krásná zahrada. Hmm...využijeme výletu a utečeme! :D

    OdpovědětVymazat
  43. Utéct? Ale proč? Víš, jak bude v tom pokoji pěkně? Budou tam kamarádi, třeba taky fantomáci! Budeme si hrát na ponorky a uplaveme vodovodem! :D

    OdpovědětVymazat
  44. Vidíš, teď by jsi ale už utíkala taky! :D

    OdpovědětVymazat
  45. Ale to je něco úplně jiného! Když uplaveme vodovodem, nikdo si toho nevšimne a tak se budeme moct vracet na obědy :D

    OdpovědětVymazat
  46. Myslíš, že v blázinci dobře vaří? :D
    Tam podávají tak mix sedativ. :D

    OdpovědětVymazat
  47. Třeba to bude lepší než jídlo ve školní jídelně... :D

    OdpovědětVymazat
  48. Budeš po tom jídle taková happy! :D

    OdpovědětVymazat
  49. Jojo, to je bašta jako žádná jiná. Myslím, že bychom se tam měly vydat co nejdřív :D

    OdpovědětVymazat
  50. Já už dlouho nebyla happy a bez starostí, máš pravdu! :D Čím dřív, tím lépe :D

    OdpovědětVymazat
  51. Tak fajn, řekni mi adresu, pošlu ti tam pány v bílých pláštích :D

    OdpovědětVymazat
  52. Já to ještě chvíli bez nich vydržím :D

    OdpovědětVymazat
  53. Jsi si jistá? Přece jenom pořád lepší aby dorazili dřív, než až po zešílení, mohla bys děsit okolí :D

    OdpovědětVymazat
  54. To je fakt. Navíc teď musím číst Maryšu a to bych i oželela. Lepší jít do vypolstrované místnosti hned. :D

    OdpovědětVymazat
  55. Povinná četba? A to je to tak hrozné? (Já jsem zatím nezavrhla nic kromě Rozmarného léta, to se fakt nedá :D)

    OdpovědětVymazat
  56. Ano, povinná četba. :D Hm, jak jsme se bavily o hanáčtině a já pravila, že ji nemám ráda. Díky Maryše už ji nenávidím. :D Navíc prostě...mě to rozčiluje. Jak ji tam pořád nutí vzít si někoho koho nechce a ta logika se kterou jí vnucují vdovce co mlátí ženy...ouch. No, já raději romantičtější věci. :D _._
    Rozmarné léto? To je šílenost, úplně o ničem. :D

    OdpovědětVymazat
  57. Myslím, že jsme z ní četli něco málo v čítance, co ti budu povídat, neoslnila :D
    Já měla doma Rozmarné léto jako takovou maličkou knížečku, deset na deset centimetrů asi tak, a nepřečetla jsem víc než 15 stránek :D

    OdpovědětVymazat
  58. No a já ji musím přečíst celou a udělat z toho ještě referát. Skvělé. :D
    A má kamarádka čte takhle právě to Rozmarné léto. Stěžovala si, že se pořád nemůže dostat dál, než ke třicáté stránce a stejně z toho nic neví. :D :D

    OdpovědětVymazat
  59. Užij si to :D
    No, ono tam ani není co vědět, pořád je to o ničem a ještě se to těžko čte :D

    OdpovědětVymazat
  60. Díky, no. :D
    To je fakt. Maryša má alespoň nějaký děj. :D

    OdpovědětVymazat
  61. Ani si nechci představit, jak bude ten tvůj referát vypadat. "Drahá paní učitelko, tak jsem to teda přečetla, ale abyste věděla, většší hloupost jsem v životě neměla v ruce." :D

    OdpovědětVymazat
  62. Ta by mě za to zakroutila krkem! :D Ona je cholerička jak něco. :D

    OdpovědětVymazat
  63. Takže radši milosrdnou lež typu "Kniha se mi velmi líbila, jelikož je čtivá a byly k ní pěkné ilustrace." :D

    OdpovědětVymazat
  64. A učitel je spokojený, píše si jedničku a myslí si, jaká jsi vzorná studentka :D

    OdpovědětVymazat
  65. Kéž by to byla jednička. :D

    OdpovědětVymazat
  66. Čekáš "Za pět, Lotte, sedni si!"? :D

    OdpovědětVymazat
  67. Učitelka mě obvykle Lotte neoslovuje. :D

    OdpovědětVymazat
  68. Jo, nepochopila, že přezdívka je lepší a navíc i kratší. :D

    OdpovědětVymazat
  69. To zní, jak kdyby ses jmenovala Věnceslava nebo Hildegarda :D

    OdpovědětVymazat
  70. Tssss :D tak hrozné to není. No posuď sama, Marcela se ještě dá, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  71. Babička měla sousedu Marcelu, byla to tělnatá paní se zálibou v pomluvách :D (což se tě, předpokládám, netýká, jen jsem si na ni vzpomněla :D)
    Marcela není špatné :) (třeba Barbora není žádná výhra, ale člověk si zvykne :D) Akorát si nedovedu představit, jak ti říkají. Nechá se od toho udělat nějaká zdrobnělina?

    OdpovědětVymazat
  72. To je milá jmenovkyně. :D
    Jak mi říkají? Hm, Marci nejčastěji :D ve škole Marcelo a namyšlené spolužačky "Marco" což teda fakt nenávidím. :D

    OdpovědětVymazat
  73. Marco? To zní dost... dost kočičácky, jestli víš, co tím myslíš :D

    OdpovědětVymazat
  74. Nevím :D ale nic to nemění na tom, že to nesnáším. :D

    OdpovědětVymazat
  75. No, prostě to zní tak, jako by člověk volal na přerostlou línou kočku, takže se ti ani nedivím, že se ti to nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
  76. JO! :D Moje slova. :D Vážně miluju tohle ve škole poslouchat. :D

    OdpovědětVymazat
  77. Je mi to jasný :D
    To je jak když mi třídní na základce říkala Barborko, baba falešná!

    OdpovědětVymazat
  78. Mě moje třídní na základce moc nemusela. :D

    OdpovědětVymazat
  79. Já mám ten dojem, že mě taky ne, v tom případě byla ale antipatie vzájemná :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky