Royal Variety Perfomance

K uctění 25 let Fantoma Opery kromě tří představení v Royal Albert Hall posloužilo také toto představení titulní písně Fantoma. Rozdíl oproti obvyklému podání této písně byl v tom, že na jednu Christine byli náhle hned 4 Fantomové. Ramin Karimloo což je bývalý Fantom v POTO, originální Fantom v LND, Fantom v oslavách 25. výročí a v současné době hraje Jeana Vajleana v Bídnících. Ostatní tři pánové jsou vybráni pěkně chronologicky Simon Browman po kterém roli převzal John Owen-Jones a Earl Carpenter který masku převzal po Johnovi a je i současným Fantomem.
Christine zpívala k údivu všech Nicole Scherzigner, popová hnězda, jež se nechala slyšet, že když si zazpívala Fantoma, byl to pro ni splněný sen.





Komentáře

  1. Jo, přesně o tomhle jsem mluvila - když jsem tohle video viděla, docela jsem se divila, protože její Love never dies se mi vážně nelíbila, nečekala jsem, že by Nicole mohla zazpívat cokoliv z FO a neurazit přitom fantomáky. A ono se to kupodivu povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ona z LND udělala laciný popík...hanba. :D
    Ale tohle se jí vážně povedlo, to nelze upřít. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Noné! Zrovna jsem dokoukala FO z Royal Albert Hall - úžasný, úchvatný, strhující, skvělý, báječný, velkolepý, výborný, nepřekonatelný!
    Wow!
    Ale vážně! Jsem moc ráda, že jsem se k tomu dostala a že jsem konečně viděla FO jinak než ve filmové podobě a s fantomem, který nehraje na to, že je prostě docela pohlednej. A ačkoliv nejsem raouliska, vážně mě dostal Raoul, u takového bych se nedivila, že mu Christine nakonec dala přednost. A Ramin, áááách, Ramin! TOHLE je opravdový fantom, stejně geniální jako šílený, stejně skutečný jako nadpřirozený, stejně člověk jako duch!
    Jen jsem se potřebovala svěřit :D
    Víš, co je legrace? Celou dobu jsem FO sháněla i na uloz.to a nesehnala a když jsem ho přestala shánět (a sehnal mi ho kamarád), njednou se to tam objevilo samo, s Bídníkama to bylo stejně :D

    OdpovědětVymazat
  4. No dost, že jsi to taky viděla! :D
    Jsi úplně jako já, nadšená ze všeho, dokonce i z Raoula. :D :D A  co jsi říkala na výkon Sierry?
    Ono už je to na uložtu? Hmm, nejdřív Bídníci pak Fantom, která hodná duše to tam tak vkládá? Mám naději, že je u nás snad i víc muzikálových nadšenců! :D

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, já vím, já vím, když já neměla čas a klid, pořád tu někdo pobíhá a stěžuje si, že "zas koukám na nějakou kňourárnu" :D
    Sierra je bezvadná. Zatím jsem ji znala jen z LND, ale i v FO se ukázala jako skvělá zpěvačka, ale i herečka. Filmová Christine (napsala bych jméno, ale vždycky pomotám počet "m" v křestním a "s" v příjmení) sice zpívá skvěle, ale jejím nejpropracovanějším výrazem je papule dokořán. Sierra byla dokonale snivou Christine, vyděšenou Christine, statečnou Christine i Christine, které jsem fandila, když se konečně pohádala s Carlottou :D
    Není nás málo, rozhodně ne. Ale zajímalo by mě, co je to za zákon schválnosti, že musím všechno horkotěžko shánět a až pak se to na uložtu oběví :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nějak můj hudební vkus nazval táta! :'D Ale je fakt, že to mi zrovna hrál Don Juan Triumphante, to je dost operní kus muzikálu! ;D
    Och, něco takového na Sierru jsem myslím psala do článku, takže naše názory jsou stejné! :)) U mě to rozhodně filmovou verzi předčilo! Navíc je tam Ramin, tak co si dál povídat, žejo... :D :D
    A co to máš od toho kamaráda za verzi? Tu DVD verzi, nebo tu co promítali v kinech? :'D

    OdpovědětVymazat
  7. No, u nás je to takové souhrnné označení pro všechny muzikály. Naši nemají rádi divadlo a muzikály už vůbec ne, jsem taková černá ovce rodiny :D
    Já bych řekla, že asi tu DVD verzi, ale tak nějak nevím, jak se to pozná :D

    OdpovědětVymazat
  8. Máme podobné osudy. :D
    Jak se to pozná? Hm, no...běží ti titulky i na začátku? :D To je první co mě napadlo, no :D

    OdpovědětVymazat
  9. No, něco málo u "zvedání" lustru, počítá se to? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jo to se počítá. :D Kino verze začíná příchodem dirigenta úplně bez titulků na začátku, v DVD verzi to začíná už rovnou příchodem lidí na aukci a nějaké ty titulky tam u toho jsou. :D
    Jako ono je to stejně v podstatě to samé, jen jinak sestříhané, no :D jen mě to zajímalo :D

    OdpovědětVymazat
  11. Docela by mě zajímalo, jestli se ta verze pro kina dá vůbec sehnat...
    Jak vlastně člověk zjistí rozdíly mezi dvěma verzema, když viděl jen jednu? :D (Občas mi přijdeš jak fantomácká babka Vševědka :D)

    OdpovědětVymazat
  12. Dá se sehnat, ale na to je zase potřeba nějakého kouzelníka. :D
    Těch rozdílů zase tolik není, prostě na tom DVD si to jinak sestříhali, je tam víc detailních záběrů a tak.. (taky tam taktně zachránili nějaké to prsknutí herce a podobně záběrem jinam :D)

    OdpovědětVymazat
  13. No, z toho má pak člověk ten pocit, že dřív bylo všechno dokonalé, dobro vítězilo nad zlem a nikdo neprskal a nepřebreptával se :D
    Viděla jsem nějaké video, byl tam zpomalený záběr té scény, kdy Christine vrací fantomovi jeho prsten a když mu políbila ruku, docela solidně ho poslintala. Je fakt, že kdyby se to nesestříhalo, asi by to působilo trošku rušivým dojmem :D

    OdpovědětVymazat
  14. To jsem viděla, chudák Ramin, říkala jsem si. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Malá vsuvka - nevíš náhodou, kde by se dal FO 25 sehnat v mp3kách? Ségra mi zrovna vynadala, že poslouchám "blbečka Butlera" - ale já Ramina prostě nemám! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Nevím kde je všechny sehnat, pár jich sama mám, ale ne celou show, bohužel. Mohla bych je nahrát na uložto. ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Little Lotte is an Angel of Music! :'D Nemohla jsem odolat. xD

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jsi tak neuvěřitelně skromná! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Já vííím! xD
    Tak jsem dala dohromady co všechno bych mohla poskytnouti. :DPrologue/Overture
    Hannibal
    Think Of Me
    The Mirror/Angel of Music
    The Phantom of the Opera
    The Music of the Night
    I Remember/Stranger Than You Dreamt It/Magical Lasso
    Notes
    Prima Donna
    Poor Fool He Makes Me Laugh
    All I Ask Of  You
    All I Ask Of  You -  Reprise
    Why Have You Brought Me Here?/ Raoul, I've Been There
    Masquerade
    Why So Silent
    Madame Giry's Tale
    We Have All Been Blind/Twisted Every Way
    Wishing You Were Here Somehow Here Again
    Wandering Child
    Seal My Fate
    Don Juan Triumphant
    The Point of no Return
    Final Lair part 1, 2Takže, můžu nahrávat, či něco máš, či se bez nějaké mp3ky obejdeš, že nemusíš slyšet třeba Carlottu, nebo tak, či co já prostě vím. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Neříkala jsi, že jich máš PÁR? :D
    Zlobila by ses moc, kdybych zcela sobecky dychtila po všech? O:)

    OdpovědětVymazat
  21. To je pár...:D
    Kdybych se zlobila, tak ti je všechny nevypíšu, že. xD

    OdpovědětVymazat
  22. Taky fakt... Víš, co mě vytáčí? Že můj mobil si to pak přehází podle abecedy, takže třeba poslouchám LND a v jednu chvíli Christine umírá a potom si zpívá jako by nic s Gustíkem :D

    OdpovědětVymazat
  23. To mi můj mobil udělal taky...:/ k čertu s tím, aspoň máme ožívající Chris xD

    OdpovědětVymazat
  24. Kouzlus mňamózus :D Myslím, že Gusťa to taky docela ocení :D Tak jako tak z toho bývám zmatená - člověk si už začíná zpívat po páté písničce šestou a ona naskočí druhá :-/

    OdpovědětVymazat
  25. Je to velmi matoucí. Proto vždycky když mám chuť na LND písně, tak přehodím sluchátka z mobilu do mp4ky...tam mi to nezpřeházelo. :D

    OdpovědětVymazat
  26. Já svoji mp4ku ztratila po prvním měsíci používání  - ani nevím, jak se mi to povedlo, spíš si myslím, že my ji někdo uzmul -, takže jsem odkázaná na svoji Škatuli (mobil - mám všechno pojmenované, netbook je pro změnu Krabička a flashka Gustík :D). Nu což, lepší zpřeházené LND než žádné LND :D (to samé platí pro Bídníky, Notre-Dame de Paris i Fantoma :D)

    OdpovědětVymazat
  27. Ty si taky pojmenováváš věci? :D To je milé! :D Můj notebook je Charlotte, můj stolní počítač je Lízátko (dlouhá historie :D), mobil co jsem dostala letos k Vánocům je...Ramin! :D Už jsem i svoji nejlepší kamarádku tak pěkně naučila, že když mi jednou přišla sms, tak mi to oznámila slovy "Bliká ti Ramin." což mě pobavilo. :D
    Jé, mp3ky Bídníků nemám :(
    Jinak, jsi doufám trpělivá? Já se s těmi mp3 činím, nezapomněla jsem! :D

    OdpovědětVymazat
  28. Tak ten blikající Ramin mě vážně pobavil :D U nás už si i učitelé zvykají, když mi posledně jeden řekl "Prosím tě, tak to hoď na Gustíka a řekni paní sekretářce, ať to vytiskne." zbytek třídy se docela divil :D
    Dostala jsem k Vánocům hodinky s HelloKitty, myslíš, že bych je měla pojmenovat? :D
    Když mi vysvětlíš, jak se zazipuje složka, abych ti mohla ty Bídníky hodit na uloz.to v celku, klidně je tam dám :)

    OdpovědětVymazat
  29. Hodinky s Hello Kitty? To byla radost, co? :D Ty si jméno zaslouží, none? :D
    Jo, zipování...s tím budu sama bojovat, až se prokoušu těmi výročními fantomáckými mp3kami...mám jich asi ještě víc, než jsem na poprvé vyzkoumala...co jsem ani nečekala, já to možná dám do kupy celé! :D Jen mít tak všechno v počítači úhledně v jedné složce a né všude možně, ach jo! :D
    Až zjistím, jak se zipuje, dám vědět :D

    OdpovědětVymazat
  30. No, možná se budeš divit, ale z těch hodinek jsem měla asi největší radost :D Mohly by se jmenovat... Hm, nevím, musím si to promyslet :D Tohle byl opravdu super dárek, zato minulý rok jsem dostala lego a ještě ke všemu jsem to nedokázala složit :-/ :D
    Já už se o to zipování pokoušela několikrát, ale nepovedlo se :-/
    Týjo, tetička Wiki tvrdí, že Hadley dokonce skládá a to v kapele, kde je i Ramin. Wikipedii se nedá vždycky věřit, tak se ptám tebe: je to pravda? :D

    OdpovědětVymazat
  31. Největší radost...? Ehm, no to jsem ráda. :D Informuj mě o případném jméně. :D
    Jestli taky skončím na zipování, tak se střelím. :D
    To mě těší, jak se ptáš hned mě, ale já slyším prvně, že by byl Ramin v kapele! :D Mám jít klečet do kouta? :D

    OdpovědětVymazat
  32. Ty to NEVÍŠ? :-O
    Hej, všichni, Lotte to neví!
    Sakryš, já jsem dobrá, to jsem kápla na otázečku! :D
    "Hadley is currently writing music in a band called "Sheytoons" with Ramin Karimloo, who costarred as Enjolras on the 25th Anniversary concert of Les Misérables." - tolik tetička Wiki. Snad jsem to špatně nepobrala - i když ono na tom nejde nic pochopit špatně, snad... Možná že to je neaktuální...

    OdpovědětVymazat
  33. Tomu se říká radost! :D
    Ne vážně, nic o tomhle nevím. :D ale já Raminovi koncerty sleduju! Jak je možné, že má kapelu, se kterou nevystupuje? :D Mám dojem, že už to asi není aktuální, ale...nevím jistě. :D Vůbec nevím. :D

    OdpovědětVymazat
  34. Heleď, on má Ramin tetování? :-O

    OdpovědětVymazat
  35. Cha! Sleduješ ho na každém kroku a on ti tohle zatajil. Jaká zrada! :D

    OdpovědětVymazat
  36. Páni, ta je krásná! Vážně jsem díky tobě objevila něco dosud netušeného! A vypadá na tom videu tak...jako ňunínek! :D :D :D
    Pardon. :D
    Tak náhodou...alespoň je na něm stále co objevovat. :D

    OdpovědětVymazat
  37. Tak mi řekni, co mám dělat. Neumím taky zipovat! Uměla jsem to, vím že jo, ale asi jsem to zapomněla! :D
    Co teď..? Co teď..? :D

    OdpovědětVymazat
  38. Ňunínek? :D :D
    Myslíš "jožtomijouštej chjapešek"? :D Tfuj tajksl, co jsem to vypustila z pusy?
    A nemáš doma někoho přes počítače? Já se zkusím zeptat ségry, ale je mi hloupý, že se musím furt na něco ptát já jí, i když je mladší :D

    OdpovědětVymazat
  39. Ano, ňunínek! :D A ano tvůj výklad je víceméně správný! :D
    Já nikoho doma přes počítače nemám, bohužel...:/
    Ani nevím, proč se to vlastně má zipovat, natolik je to se mnou špatné. :D
    Stalo by se něco strašného, kdybych to tam nahrála v normální složce? :D

    OdpovědětVymazat
  40. No, já myslím, že tě to nenechá...
    Já se ptala ségry a možná už to mám, vyzkouším to...
    Tak heleď, u jednoho videa z jejich koncertu je psáno, že se ta věc udála 24. dubna léta Páně 2011, takže to asi je aktuální. Rychle o tom zprav čtenáře, já nemám čas, popisuju Paříž za prusko-francouzské války a co se dělo s Operou Garnier :D

    OdpovědětVymazat
  41. Nenechá?...Blbé uložto. :D
    Tak dej vědět (tohle si říkáme často, že? :D)
    No tě pic! Jak jsem o tom nemohla mít ani tušení? O.o No co se člověk nedozví díky Raoulovi... :D

    OdpovědětVymazat
  42. A že jsou skvělí, kluci moji... ehm, naši :D
    A já jsem taky skvělá, jelikož jsem na to přišla, chachá!
    Naházej ty písničky do společné složky, pak na tu složku klikni pravým, najeď na Odeslat a pak dej Komprimovaná složka - no a za chvíli ti někde vznikne zazipovaná složka a ta se pak nechá nahrát na uloz.to (Sakryš, mně hrabe, mluvím jak moje matikářka, ta je pořád samé "Nechá se to pokrátit, nechá se vynásobit dvěma, nechá se stáhnout, nechá se nahrát" :D)

    OdpovědětVymazat
  43. Akorát to vypadá, že to nahrávání bude na dlouho :-/

    OdpovědětVymazat
  44. Ještě, že jsi se opravila. :D
    Jé, Ty jsi na to přišla! Jé a já to zvládla! :D Tak to jdu dát na to uložto. :D

    OdpovědětVymazat
  45. Achjo. Nahrávám, nahrávám - a ono se to seklo. A má se to nahrávat asi čtyři hodiny :-/
    Nu což, pro umění se musí trpět :D

    OdpovědětVymazat
  46. Čtyři hodiny? Jak to, že tak dlouho? O.o Mě hodinu bez deseti minut. :D

    OdpovědětVymazat
  47. Jak je tohle sakra možný? :-/
    Já nevim, buď je Krabička pomalá, nebo jsem to nějak prapodivně zazipovala nebo fakt nevím :( Jsem prostě počítačový antitalent :D

    OdpovědětVymazat
  48. To jsem dvě..třeba jsem to špatně zazipovala já, že je to tak podezřele krátký. :D

    OdpovědětVymazat
  49. Nebo jsme to ve výsledku zazipovaly špatně obě, akorát každá trochu jinak, to teprve bude sranda :D

    OdpovědětVymazat
  50. Týjo, 52 komentářů, to vypadá, jako kdybychom se snažily o nějaký superrekord :D Tak schválně, na jaké číslo se dostaneme?

    OdpovědětVymazat
  51. A já už vím, proč mi to nešlo a proč se to nahrává tak dlouho! On je ten záznam v té složce jednak rozkouskovaný na jednotlivé písničky, jednak taky v celku, což je docela fajn, když si chce člověk ten muzikál poslechnout, ale nahrává se to děsivě dlouho. Tak jsem to rozkouskovala na dvě složky a vypadá to, že se to přece jenom nahraje :)

    OdpovědětVymazat
  52. Vidím, že jsme na tom s technikou fakt obě stejně. :D
    Tak já už mám 55. komentář, no my vážně jedeme...:D ale tak přece jen jsme se bavily o Raminovi, to je téma na dlouho. ;D
    Tak doufám, že to půjde. :)

    OdpovědětVymazat
  53. Tak ještě jeden! :D
    Nahrávání pořád blbne. Napadá mě jediné řešení - jakou kapacitu má tvůj mail?

    OdpovědětVymazat
  54. Ou, to je blbé. Kapacitu...aha, maily mají kapacitu. Novinka. :D Jediné co mi drahý mail píše, že  velikost mojí schránky je neomezená, víc tam neumím najít. Je to se mnou ještě horší, než vypadá, víš. :D

    OdpovědětVymazat
  55. Noné, to je náhodou super, jestli neomezená, tak neomezená! (Omezené je spíš mé vzdělání v tomhle oboru :D)
    Tak jako tak už to není třeba - uloz.to se umoudřilo a jde to nahrávat, i když to bude na tři kusy
    Kus první: http://www.uloz.to/12086184/les-miserables-25-zip
    (I když mám pocit, že jsem někam už ten odkaz dávala...)

    OdpovědětVymazat
  56. (Ještě nahrávám muzikál jako jednu dlouhou mp3ku, snad to půjde, tak jako tak to bude trvat)

    OdpovědětVymazat
  57. šedesát dva!
    A tady poslední, celé představení v kuse:
    http://www.uloz.to/12092672/41-les-miserables-long-cut-mp3
    Neděkuj, já děkuju za FO :)

    OdpovědětVymazat
  58. Tak si poděkujeme navzájem a jdeme poslouchat s blaženým výrazem Ramina...a ty ostatní tam :D :D

    OdpovědětVymazat
  59. :D A pobrečet si, až zmizí fantom/umře Enjorlas (a ti ostatní :D)
    Já přišla na to, jak to udělat, aby se mi to v mobilu nezpřeházelo! Musím to přejmenovat - ale ne to jméno, co vidím ve složce, ale co se pak zobrazuje v mobilu! Chacháááá! :D

    OdpovědětVymazat
  60. Geniální! Jenže v mobilu je to větší piplačka :D

    OdpovědětVymazat
  61. No, s tím se počítá - já to musela z mobilu všechno vymazat, v počítači seřadit a předělat a pak zase nasázet a pak ještě rozřadit po jednotlivých muzikálech, byla to makačka! Ale stojí to za to :D

    OdpovědětVymazat
  62. Tak se pozná muzikálový nadšenec! :D

    OdpovědětVymazat
  63. Jo, jen muzikálofil je schopný strávit hodinu touhle vyčerpávající prací :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky