Nevídáno, neslýcháno podruhé!

Nikdy jsem neslyšela, nečetla nebo nezažila, že by se stala následující situace. A to, že herec Raoula a herec Erika by se nudili a jeden večer si řekli "Tak hele, brácho, nevyměníme si role?".
Protože v Londýně se něco takového právě odehrává! Killian Donnelly - Raoul, ale teď Fantom a Earl Carpenter - Fantom, ale teď Raoul si na dnešek vážně vyměnili role!
Teda já tomu zpočátku nevěřila, ale když ti dva přidali na důkaz fotky tak...O.o
Já nevím, lidi, ale moc bych tomu nedala, že to zase vymyslela Killian. :D
A jestli se píšu s článkem a ti dva pak prohlásí, že si jen dělali srandu, tak napíšu do Londýna rozezlený dopis! :D
P. S.: Samozřejmě, že si dělali srandu. :D


Earl Raoulem


A pozor! Tohle je to sako, která na sobě při oslavách 25. narozenin Fantoma měl Hadley Fraser! :D


Killian Erikem.

Komentáře

  1. Noné! Ten Killian je mi čím dál tím sympatičtější, správný "praštěnec" :D
    A to sako - to to poznáš takhle od oka nebo ho má Hadley podepsané? :D (Ve školce jsme měli na všem razítka, možná to funguje podobně :D)
    Tak mě napadá, co se dělá s kostýmy potom, co ten daný herec přestane hrát? Přece jenom má každý jinou velikost, tak si říkám, že možná jedny z těch šatů z Masquerade nikdo nepotřebuje :D (no a Ramin po sobě taky zanechal pár masek a plášťů, none?)

    OdpovědětVymazat
  2. Killian se mi taky líbí víc a víc. :D
    Neee, neumím od sebe rozeznávat identická saka :D ale Killian to Earlovi napsal pod tu fotku, ať si toho váží, že nosí sako Hadleyho z pětadvacítky. :D
    Tak to by mě zajímalo, co se s těmi kostýmy děje, ale já si myslím, že si je tam někde schovávají, právě na případy, že budou chodit herci s různými velikostmi...:D
    Jinak, nějaký kostým co na sobě měl Ramin! Mhmm, to bych brala! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to raoulovské sako vždycky hrozně líbilo - no a kdo by nechtěl fantomův plášť a Christininy šary? Víš ty co? Podnikneme útok na Her Majesty's Theatre (snad to píšu dobře :D), když to provedeme v noci a rychle zmizíme, nikdo nás nebude podezírat! :D
    Jinak v záchvatu nadšení z FO 25 jsem chtěla napsat "Raoulovi", ale asi mu psát nebudu. Jednak vím, jak jsem zkonila dopis pro Ramina, jednak mi ségra řekla, že ona o žádném dopisu "Raoulíně" (tohle označení se u nás zažilo kvůli účesu filmového Raoula) nechce ani slyšet - no a navíc opravdu nevím, jestli by na to moje angličtina stačila. Vysvětlit, že je někdo mým oblíbeným fantomem, to je věc jedna, ale psát o tom, že postavu Raoula vlastně vůbec nemám ráda, tak, aby to nakonec vyznělo pozitivně, to by bylo složitější...

    OdpovědětVymazat
  4. Vybereme jim tam sklad s kostýmy! :D A ano napsala jsi to správně! :D To by byla jízda! :D
    No, tak na to by moje angličtina teda taky nestačila....

    OdpovědětVymazat
  5. Jde se na toooooo! :D
    Chachá, to jsem zvědavá, v čem budou pak hrát :D

    OdpovědětVymazat
  6. Poradí si jako Ramin v tom jistém odkazu? :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Možná to bude působit mírně komicky, ale prosím... Tedy, na Raoula s Erikem bych se pak koukla ráda, ale takovou Christine vidět nahatou nemusím :D

    OdpovědětVymazat
  8. Heh....nebo taková Carlotta! :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Hm, to by byla podívaná! :D Víš ty co? Možná tam přece jenom nějaké kostýmy necháme, none? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jojojo...:D bude to tak lepší :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to abychom si před tou akcí udělaly seznam, co brát a co ne :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj. Po dlouhé době jsem tady a pukám smíchy. :-D Vaše konverzace jsou vtipné, ale pravdivé. :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Ráda Tě tu zase vidím, Christine! :)
    Naše konverzace...už jsou takové, no jo. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ty, Christine, běda ti, jak nás prozradíš! Které šaty máme přinést tobě? :D

    OdpovědětVymazat
  15. :D :D Masquerade už jsou rozebrané.
    BJ, když jsme tak u toho, tak jaké chceš, ty s tím čímsi na rukou, nebo bez toho jak to měla Sierra na pětadvacítce? :D Vím, že ty šaty umím skvěle popisovat! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Tím "čímsi na rukou" myslíš rukávy? :D :D :D Teda aspoň myslím, že to jsou takové balonové rukávy - nebo spíš takový kříženec mezi naducanými rukávy a širokými ramínky :D
    Já bych radši bez, líbí se mi to víc... Co ty?

    OdpovědětVymazat
  17. Tak rukáv je obvykle se zbytkem oblečení nějak spojen, ale tohle je tam samostatně, tak mě to mate! :D
    Výborně já to mám radši s tím! Takže ty dejme tomu rukávy nemusí do střídavé péče! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Hm, to je fakt. Takže jsou to oddělitelé rukávy, no, to je toho :D
    I když... Možná by se mi to přece jenom hodilo. Co ty víš, třeba by mi bez těch návleků (to taky není ono!) byla zima :D

    OdpovědětVymazat
  19. No vidíš, že se to nedá tak snadno pojmenovat! :D
    Hele a vypadala snad Sierra, že je jí zima? :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ne, ale ta měla Raoula a konec konců i fantoma, tak co by jí byla zima. Já Raoula nemám.
    Možná mu přece jenom napíšu... :D

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to by jsi mu také měla doporučit krásy ČR ;D

    OdpovědětVymazat
  22. Myslím, že teď si můžou natočit tisíc dalších záznamů a já se na ně už dívat nebudu. Kdyby tam byl někde zas nějaký fešácký zpěvák se skvělým hlasem, brzy by se nám do toho půjčovacího bytu nevešli :D

    OdpovědětVymazat
  23. Tak pořídíme další dva, tři...:D

    OdpovědětVymazat
  24. Byty :D zpěváky až následně. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Tak ty vytipuj nějaké pěkné bytečky, kam se vlezou varhany, já udělám seznam britských muzikálových pěváků (prozatím britských) a pak to probereme :D

    OdpovědětVymazat
  26. Do toho seznamu chci ale taky mluvit. :D

    OdpovědětVymazat
  27. Však jo - já vypíšu pro jistotu naprosto všechny a pak z nich vybereme top5 (popřípadě 10, 20, ... :D)

    OdpovědětVymazat
  28. Zní to dobře, ale v praxi to bude lepší. Jen si představ, jak to bude super, až budeme mít byt narvaný muzikálovými hvězdami :D

    OdpovědětVymazat
  29. To je představa. Přijdu domů, tam na gauči samí Erikové...:D :D Sem tam i nějaký Raoul (Killian a Hadley stojí za zvážení :D)

    OdpovědětVymazat
  30. A tu se ozve: "Děvčata, mám roztržené sako, potřebuje zašít!" - "Já mám hlad!" - "On je už zase v koupelně!" - "Došla kočičí střeva, z čeho budu motat pandžábská lasa?" - "Hej, kluci, nepůjdeme zkoušet?"
    A pak začnou zpívat. Jo, každý skvěle, ale jeden přes druhého. To bude legrace! :D

    OdpovědětVymazat
  31. Proto si je musíme rozdělit do více bytů! :D

    OdpovědětVymazat
  32. To rozhodně - aby se taky neporvali, přece jenom Erik je docela panovačná postava - a jestli to ti herci pochytili třeba jen z poloviny... :D

    OdpovědětVymazat
  33. No nazdar...:D musíme je pěkně separovat. :D

    OdpovědětVymazat
  34. No jo, ale kdo je bude všechny hlídat, aby nevzali roha? :D

    OdpovědětVymazat
  35. Hm...to bude chtít ochranku. :D

    OdpovědětVymazat
  36. No jo, ale kdo to bude platit? :-/ Hm, možná ten, kdo platí nájmy za ty naše byty, tak je to v suchu :D

    OdpovědětVymazat
  37. "Mezi lidmi se neustále šeptá o dalším, mnohem bohatším Midasovi, podporujícím velkého pana H.; o jakémsi fantomovi, který vše financuje, nikým neviděn a nepoznán." - tolik Forsyth. Myslíš, že nad námi drží svou ochrannou (bohatou) ruku nějaký "pan Y"? :D

    OdpovědětVymazat
  38. Noné, tak to je síla! :D
    Akorát se bojím, co za tu svou podporu bude chtít... :D

    OdpovědětVymazat
  39. No po mě určitě nebude chtít, abych mu zpívala a sloužila jeho hudbě. :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  40. Tak se snaž té jeho hudbě sloužit co nejlíp, ať si nestihne vzpomenout, že jsem tu taky. Kdybych mu měla zpívat já, asi by mě umlátil píšťalou od varhan :D

    OdpovědětVymazat
  41. Jenže jakmile otevřu pusu, tak mě začne taky mlátit! :D To by ho rozčílilo víc, než to násilné servání masky. :D

    OdpovědětVymazat
  42. Tak jsme teda v pěkné bryndě :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  43. To jo..._._
    Asi mu budeme muset dřív servat tu masku, než začít zpívat. :D Rozčílit ho, aby si neuvědomil tu parodii na zpěv. :D

    OdpovědětVymazat
  44. A při troše štěstí tě nezaškrtí hned :D

    OdpovědětVymazat
  45. Hm...když člověk není Christine má tak těžký život _._

    OdpovědětVymazat
  46. To mi povídej! Ale možná by se to dalo udělat jako v Maškarádě Terryho Pratchetta, tam Kristýna neuměla zpívat (a mimochodem taky byla dutá jako bambus, ale to sem nepatří), ale byla hezká a fantom ji chtěl vidět na jevišti, tak jen otvírala pusu a doopravdy zpívala Anežka, která byla sice při těle, ale měla hlas jako zvon. Jdu shánět nějakou Anežku! :D------)(-  Hádej, co je tohle, mrtvý smajlíku! To je můj buřt na klacku! :D

    OdpovědětVymazat
  47. Maškarádu neznám, jen jsem z toho viděla nějaké ukázky, ale je to inspirativní i pro mě! :D
    :D :D :D :D Tak to je úžasné, jen nevím na co je takový smajlík použitelný. :D

    OdpovědětVymazat
  48. To nevím, ale dá se naklikat i na chytřejších kalkulačkách :D

    OdpovědětVymazat
  49. Aha, tak až se budu v matice nudit...:D

    OdpovědětVymazat
  50. No, tak nějak to vzniklo. Nejdřív jsem zkoušela, kolik odmocnin najednou to sežere a pak jsem prostě mačkala tlačítka :D

    OdpovědětVymazat
  51. Takové věci dělávám v matice často. :D

    OdpovědětVymazat
  52. :D A učitelé to nechápou. Nedávnou jsem na celé dvojstraně v sešitě vytvořila pastelkami přenádherné umělecké dílo a paní matematikářka se ještě vztekala :D

    OdpovědětVymazat
  53. Našim učitelům je to jedno...prý jsou to naše sešity a naše věc. :D

    OdpovědětVymazat
  54. Jo, to by se mělo vysvětlit naší matikářce. Když té rovnici nerozumím, proč bych si nekreslila jednorožce?

    OdpovědětVymazat
  55. My máme takového učitele matiky...že tam nerozumí nikdo ničemu. :D

    OdpovědětVymazat
  56. :D Ona je středoškolská matika vůbec přínosný předmět :D

    OdpovědětVymazat
  57. Když jsme u toho, tak mě napadá, že i na středních by se mělo učit ZVF (základy vědy fantomologické) :D

    OdpovědětVymazat
  58. Je to hrubý  nedostatek...mohl by po školách jezdit a učit to Ramin. :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  59. :D :D :D že já se s tebou vůbec o něčem bavím... :D

    OdpovědětVymazat
  60. Já jsem nenapravitelná, já to vím, fňuk. :D _._

    OdpovědětVymazat
  61. Být tebou, moc bych se o té tvé karimlooze nešířila, jinak skončíš v nějaké laboratoři a šílený věděc na tobě bude zkoumat, co všechno ta nemoc s lidmi dělá :D

    OdpovědětVymazat
  62. Ou. To by pak ale ten muzikál o nás byl velmi zajímavý. .D

    OdpovědětVymazat
  63. Ještě lepší, než nějaké padání lustru. :D

    OdpovědětVymazat
  64. Vyhrajeme Tony ve všech kategoriích, ve kterých to jen půjde! :D

    OdpovědětVymazat
  65. Btw. existuje Nobelova cena za přínos muzikálovému světu? :D

    OdpovědětVymazat
  66. :D :D :D A taky se to zfilmuje, to bide Oscarů! Ve filmu je možné jen hrát a nezpívat a nazpívá to někdo jiný, takže dostaneme Oscara i my dvě :D

    OdpovědětVymazat
  67. Taková nobelovka asi není, ale tak...díky nám ji vytvoří. :D

    OdpovědětVymazat
  68. Týjo! My jsme ale průkopnice! Zezačátku jsem si neuvědomila, jak dalekosáhlý bude náš přínos světu! :D

    OdpovědětVymazat
  69. Na Nobelovku to dotáhne málokdo, pravdaže. :D

    OdpovědětVymazat
  70. Ad clanek a dotaz "Kde jsou korálky?": Divas se na podsivku :)..

    OdpovědětVymazat
  71. [85]: Uhm. No jo...to mi nedošlo. :D Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky