Fantom Opery v Africe

Napsáno Gastonem Lerouxem, ozvučeno A. L. Webberen, otextováno Charlesem Hartem, producent Harold Prince a choreografka Gillian Lynne. Fantom Opery, nestárnoucí muzikál rozšířil rodinku zemí, kde se hraje o nového člena a to o jižní Afriku.
Fantom se již v Africe hrál v roce 2004 a jeho návrat zpět do Artscape Theatre byl velmi vítán.
V roli Fantoma září opět Andre Schwartz a jako Christine vystupuje Robin Botha.
Produkce je jak jinak než gigantická, velkolepá a ohromná. Padající lustr, otevírající se zrcadlo a svíce vystupující z pódia, nic v této verzi Fantoma nesmí chybět.
Co je jistou kuriozitou Andre hraje Fantoma šestkrát za týden a v sedmý den - neděli jako jeho alternace vystupuje Jonathan Roxmouth což je...ehm, herec Raoula. Jak někdo může šestkrát do týdne hrát někoho, kdo nenávidí Erika a potom si Erika sedmý den zahrát? Nicméně dobrý herec musí zvládnout vše, že?

Komentáře

  1. Hodně štěstí, Jižní Afriko! Je to zvláštní, kam všude se FO dostal. Tuhle jsem slyšela jednu verzi, nejsem si jistá, jestli šlo o japonštinu nebo něco jiného, to jsem se musela smát, japonský fantom mi prostě přijde nesmírně legrační :D

    OdpovědětVymazat
  2. Z japonské verze Fantoma jsem se válela smíchy po podlaze...prostě. To není jazyk pro Fantoma. :D

    OdpovědětVymazat
  3. To máš recht :D A vůbec, měla jsem pocit, že asijský fantom vypadá dost nefantomovitě, stejně tak Christine nekristýnovitě :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty rysy žluté rasy jsou k tomu jako pěst na oko /nejsemrasistka! D:

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky