Zeit in einer Flasche - Lisa Antoni

Omlouvám se za svoji neaktivitu! :D
A poprvé dávám jako video týdne něco z Rebeccy, jej! :D
Tohle je video ze záznamu, který byl úplně mojí úplně první zkušeností s Rebeccou a proto je pro mě samozřejmě velmi speciální.
Navíc Lisa Antoni je moje oblíbená herečka německého muzikálového divadla - zvlášť jsem ji zbožňovala jako Mary v Rudolfovi, ačkoliv je to velmi podceňovaný muzikál.
A dala bych nevím co za to, kdyby byl záznam koncertní verze Fantoma, kde ona byla Christine. :)
Zkrátka a dobře Lisa je skvělá a tohle video taky! :)



Komentáře

  1. Lisu jsem v roli "Ich" (když je to napsané takhle v programu, tak mi to přijde vtipné) ještě neviděla. Ani Rudolfa jsem s ní neviděla. A toho mám staženýho už nějaký ten pátek.
    Jinak Lisa má krásný hlas a přirozený herecký projev.
    To ona hrála Christine v koncertní verzi? Jůůů, to bych taky chtěla vidět záznam. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi Ich přijde tuze vtipné, ale hádám, že líp to vyřešit nešlo. :D Rudolfa doporučuji. :)
    A Oliver Arno byl Raoul! To muselo být strašně cute! :D :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky