Požár v divadle Mogador

Ve sklepě divadla Mogador, budoucího domova francouzské inscenace Fantoma Opery, propukl požár, který výrazně poškodil jeviště, sedadla a především i kulisy, které do této produkce přicestovaly z Moskvy.
Kostýmy byly dle zpráv na internetu nepoškozeny, protože byly uchovány v jiné části divadla.
První tiskové zprávy se snažily incident zmírnit, ale už teď je jasné, že tato nehoda odloží plánovanou premiéru v říjnu a produkce tak nestihne milník třicátého výročí.
Nikdo se oficiálně nevyjádřil k tomu, jak moc se premiéra odloží, ale zdá se že lidé, kteří si už zakoupili lístky obdrželi emaily s informací, že všechny prodané lístky na 4. říjen 2016 až 17. květen 2017 se vrací, protože představení v tomto datu se nebude konat.
Já teď jen ze srdce doufám, že se tato produkce neuzavře úplně ještě před premiérou, držme palce.

Abych tento deprimující článek odlehčila, tady je francouzské obsazení, které se vydalo k Opeře Garnier, aby si užilo trochu zábavy v nefalšovaném muzikálovém stylu. :)






Komentáře

  1. Ajéje. Ještě se nezačalo a už někdo sabotuje představení. V Paříži. V divadle. To skoro vypadá, že ten někdo nedostal svých 20 000 franků.

    OdpovědětVymazat
  2. Skoro by to i bylo vtipné. Ale právěže vůbec není. Achjooo. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla jsem říct něco podobného jako Barbara, ale... ale...uch snad nám tu produkci nezruší uplne!!! :ooo :( to by bylo tragické!

    OdpovědětVymazat
  4. Fantom udeřil! Doufejme, že opravdu nesabotoval celou produkci. Přiznejme si, to: POTO v Paříži je přímo sen! (Kterému chybí jen to, že by se mohl hrát v Palais Garnier. :D :D)
    Ta videa jsou skvělá! A jak to pojali ve francouzském duchu: na ulici za zvuků harmoniky. :D
    Akorát mě mrzí, že jsem nepoznala, která z alternací zpívala finální vokalízu.
    PS: Zdá se mi, že gest typických pro disney princezny se Sierra už nezbaví. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Palais Garnier je opravdu sen....třeba zrovna pro ono milníkové představení třicátého výročí, aaach. :)
    Ta harmonika byla perfektní! :D
    Já vůbec netuším, kdo to byl, pouze se přikláním k Anne-Marine. Ale eh...nevím. :D
    Ta disneyovská gesta si Sierra přetahuje do úplně všech rolí, to je fakt. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Pozor, chyba, ta talentovaná dáma zpívající kadenci titulní písně je Manon Taris. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Aha, tak tu neznám. Tak nevím, jestli patří k ansámblu nebo se k nim jen přidala? To jméno mi nic neříká. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Každopádně díky za info :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Manon Taris je Christine understudy. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Aha, buď ji přibrali do týmu později a nebo jsem hlava děravá. :-) (Opět díky za info, už se mi to nějak plete. :-D)

    OdpovědětVymazat
  11. Já to chápu, těch jmen je už prostě moc. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky