Videa z asi druhé sezony

To je vám tak uklidňující titulek! :D Já, která jsem si vždycky libovala v tom řadit si videa z Mistra a Markétky podle data. Nojo, ty časy jsou pryč. :D
Na internetu jsou nějaká videa z Mistra a Markétky z novějšího data, ale jestli jsou to dosud nevydaná videa z první sezony, nebo nějaká "propašovaná" videa ze sezony druhé.....to je individuální u každého videa. Někde se to dá vydedukovat, někde ne. No prostě z asi druhé sezony, jak říkám. :D


Kytice smutku (Natalia Martynova, Ivan Ozhogin, Maria Lagatskaya, Roman Nikitin, Oleg Kabaev, Dmitri Chikunov) - tak tohle je zrovna stoprocentně z druhé sezony, protože tu vidíme v akci nové paruky Wolanda a Hely. Helina paruka je nádherná, má takový dobový šmrnc....a Marii opravdu sedne a zjemňuje jí obličej. Wolandova paruka je podle mě strašná, nezlobte se na mě. :D
(Hodně se mi líbilo, co tam udělala Natalia - jak roztáhla ruce a pozpátku šla k mostu....úžasná paralela mezi ní a Ješuou. :)
Vzpomínka na Markétku, Nit lásky (Anton Avdeev, Natalia Martynova) - bylo super, jak Anton řekl ne, na otázku, jak se jmenovala Markétka. Jako "neruš mi velký moment" :D.
Nataliin přechod od té usměvavé bezstarostnosti a těšení se na Mistra za kterým právě šla, k postupně se stupňujícímu zlému tušení byl perfektní! Plus mnohem důvěrnější interakce s Antonem se rovněž cení, byl to krásný moment. :)
Koukám nová kulisa, houpající se lustr....sakryš vidíte o kolik toho kvůli tomu blbému zákazu natáčet najednou přicházíme? Frustrující. :D
To že se ve druhé části se zpěvem k Markétce přidává Mistr není nové, už s tím experimentovali předtím, ale hned toho zase nechali....tak vidíme, že se k tomu vrátili. Já mám ohledně tohoto takové neutrální názory, ačkoliv konkrétně zatím neslyšenou kombinaci hlasů Antona a Natalie....wow, ani bych neřekla, že to bude znít tak krásně jak to zní. :)
Jinak se vrátily i sebevražedné tendence Markétky....z toho jsem moc neměla radost když se to objevilo prvně, no nemám z toho radost ani teď. :D Ale Natalia to teď už nepřehrála, takže to je plus. No a nechci znít, že ji kritizuju, protože tohle byla jedna z mých nejoblíbenějších Nití lásky....ty emoce, trochu temnější odstín hlasu jakým to zpívala....krása, co víc říct, krása. :)
Azazelův krém (Natalia Martynova) - jéé, ten efekt, že Markétce když "létá" povlávají šaty je hezký...a lépe to maskuje to "zdvihadlo". :)
Poslední hřích (Maria Lagatskaya, Roman Nikitin, Dmitri Chikunov, Oleg Kabaev) - tak stejný parukový případ, zaručeně druhá sezona. :D Koukám přidali, že kočky teď mluví. A jsou pěkně otravné, ale to je asi účel. :D
Líbí se mi, jak natáčející postupně zoomuje na všechny ze svity, jsem ráda, že tak někdo pojal tuhle píseň. :)
Btw, vážně jsem se naučila řádně si vážit Mariiny Hely. Vy stálejší čtenáři pochopíte proč, když povím, jak mě těší mít Helu, co si od nikoho ze svity nenechá nic líbit a své vyšší postavení nad nimi dává řádně znát. :)

Poslední hřích (Maria Lagatskaya, Roman Nikitin, Vyacheslav Semenov, Yaroslav Shvarev) - jsem to jen já, ale nepreferuje ona Mariina Hela nějak Yaroslavova Korovjeva? :D Olega od sebe zásadně odstrkává, no s Yaroslavem se drží za ruce, dlouze se na sebe dívají.....:D
Ukolébavka pro vášeň (Ivan Ozhogin, Maria Lagatskaya) - pokud je to video z druhé sezony, tak by to měl být říjnový blok. V září ještě měly korálkovou choreografii, v říjnu ji zrušili (slzy štěstí) a v listopadu zavedli nové paruky pro Helu a Wolanda. Takže říjen by odpovídal.
Jinak bravo Marii za ten vzdor, jaký přidala do svého projevu, když si s ní Woland pohrává. Úplně si dovedu představit, jak se Wolandovi kdysi právě tahle její vlastnost líbila a teď ji stojí život...ale teď už si jen tak fantazíruju, nevšímejte si mě. :)
No a vida, Helina smrt krásně funguje i bez těch korálků, když její poslední "nitku" života drží Woland, který se jí zbaví tím, že natahující se Helu prostě pustí. Hotovo. Konec přebíráním metafor z textu písní do doslovné podoby na jevišti! :D A ten zděšený Korovjev, který sleduje Helinu smrt zpovzdálí a po Wolandově odchodu k ní přiběhne...jéje, to je tak smutné. Skvělá novota, malé detaily občas odvedou víc práce než velké změny. :)) Tohle video mi udělalo radost! :D
Markétčino přání, Sbohem Markétce, Finale (Natalia Martynova, Ivan Ozhogin & Full Cast) - to je video očíslované jako jedenácté. Někdo si na YT schovává celou show a dá nám z ní jen konec. No lepší než nic, no. :D Ty časy filmování jsou hold pryč. :D
Hrozně se mi líbilo jak Ivan řekl Markéta Nikolajevna. Tak pěkně zpěvavě, posměšně a lenivě zároveň. On si s tím hlasem vyhraje. Božínku, mě se tak stýská po videjích z Mistra a Markétky! D:
Dále bych vypíchla ten moment, kdy Markétka podruhé vysloví své přání....to je u mě tak obecně často diskutovaný moment :D...Ivan se k Natalii otočil víc nechápavě než starostlivě, než jak to dělával předtím a Natalia se pod jeho pohledem celá přikrčila jako malá školačka a dokonce se od něj i o něco odtáhla, je to takové patrné z řeči jejího těla. To je zajímavé, rozhodně nové. Teprve až potom k ní Ivan přistoupí a dál už je to jak známe. Hodně se mi to líbilo, podtrhlo to trochu atmosféru strachu no a především ten fakt, že Woland je přece jen Ďábel a Markétka je tudíž z takové jeho blízkosti trochu nesvá. :)
A ten moment kdy stojí těsně u sebe...no nebudu lhát, za mě to Natalia zase přehrála, ale možná je to tím časovým odstupem...teď už mi to přišlo o něco lepší. Jako pořád přes čáru, ale méně než obvykle. :D No a je tu samozřejmě ten moment, kdy se natáhne po jeho ruce...to bylo milé. Téměř jako by u něj hledala útěchu a on ji tím, když se odtáhl připomněl, že tu jí on už z přirozenosti toho, kým je, poskytnout nemůže.
A dále na tomto představení a videu oceňuji dvě věci, totiž že Ivan už nestojí zády k divákům, když Markétka osvobozuje Frídu, protože jeho herectví je v tuhle chvíli on point a druhá věc je, že natáčející přesně v tuhle chvíli na Ivana nazoomovala. :D
Dále bych poukázala na to, jak Ivan pořád obměňuje jak hraje tu chvíli, kdy mu naběhne Markétka do náručí: tu je zoufalý, tu otrávený, protože už předem ví, co se stane a dnes....dnes se zdál být spokojený, už si myslel, že Markétka je vážně jeho když tu....no jo, no jo.
Jo a Ivan má na ruce řetízek. To předtím nenosil, nebo ho měl líp schovaný, nebo jsem si ho nevšimla? Já jen tak. Potřebujete to vědět. :D
Sbohem Markétce je opět on point. To jak je na začátku upřímně otřesený, v šoku....ale zároveň se tak ďábelsky usmívá, když si maluje jak by pobouřil svou láskou s Markétkou nebesa a jak přímo skřípe zuby, když Markétce vrací Mistra....A+++.
No trochu mě mrzí ta lenost, že v tu chvíli na jevišti nechávají ten zakrytý lustr...zaprvé to kazí ty 3D projekce, zadruhé ho předtím dávali pryč, tak proč tam najednou pořád trčí? :D
Co se týče zpěvu, tak nutno před Ivanem smeknout, tady se vytáhnul....to jak strašně dlouho podržel ten vysoký tón je působivé samo o sobě, ale že z něj s téměř žádnou pauzou hned zase přešel do zpěvu, to jsem teda koukala.

Komentáře

Oblíbené příspěvky