Fantom Opery v Estonsku

Drazí a vážení a milí,
už zase jsem si tu dala takovou nechtěnou pauzu. To je hrozné! Upřímně řečeno, je to hlavně tím, že neumím hospodařit s časem. Nejdřív prokastinuju a pak všechny věci do školy honím na poslední chvíli. Nebudeme se tu radši ani bavit o tom, jak jsem se tuhle učila večer předem/ten den ráno, ano? :D
Katastrofa! Jak mi do chaosu, kterým se stal můj život, má zapadnout blog ještě musím vymyslet. Ale nebojte, vymyslím. :D Mezitím si vás budu uplácet videi z Fantoma a doufat, že tak spolu to zvláštní období překleneme. :D :D
Tentokrát tedy bohužel nemám video z celého představení (i když pár jich ještě v rukávu mám, stačí říct ;) ), ale mám úryvky z estonské produkce Fantoma a to pozor - promo videa, HD kvalita and all that jazz. To je u nereplikové produkce víc než vzácné, protože k posouzení takové produkce nám téměř vždycky prostě musí stačit jen fotky....ostatně to tak platí i u té naší české. :)
Ale už k těm videím....:)
Mám tu pro vás extrémně sladké All I Ask Of You a Wishing You Were Somehow Here Again, aneb pojďme se na Fantoma podívat jinýma očima. :)







Komentáře

  1. No jo, studentský život... myslím, že většina vysokoškoláků se na tomto "učebním stylu" shodneme. Ono to někdy ani jinak nejde (ve svém případě bych měla to "někdy" vynechat :D :D).
    Věřím, že vymyslíš :-)
    Tak takové úplatky si nechám líbit. :-D Noné! Tak to je vážně překvapení, já si ani nemyslela, že proma vydají. :-)
    Jsem ráda, že vystřídaly představitelky. (To je hezké vidět Christine v lerouxově stylu :D) Scéna vypadá fantasticky, skvěle se jim podařilo vytvořit tesknout atmosféru (navrh k tomu s kapkou tajemnosti). Jé, Hanna-Lisa má krásný hlas, takový jemňounký a jak čistě to zazpívala. Ty brďo (pardon) ten závěr... já se zatajeným dechem čekala, jaký vydá tón a ono.... jůůůů, krása. Trochu jsem čekala, že jej ještě vygraduje, ale nevadí, nevadí, stejně árii zazpívala moc pěkně (jemně, procítěně a přitom upřímně). :-)
    Chudák Raoul s těmi kotletami... (tyjo, zdá se mi to nebo má Christine vážně nalakované nehty??? :D) tak tohle je opravdu slaďounké. Maria roztomile vyjukla, když ji Koit popadl do náruče :D :D cuteness...

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, no je to vtipné. Když se učím s časovým náskokem, tak jaksi nemám motivaci a stejně většinu času čučím do zdi. Když se učím dvě, tři hodiny předem, tak to jaksi celé jde efektivněji a rychleji. :D Ten tlak je asi rozhodující faktor. :D Ale stojí mi to za ty nervy? :D
    Já na ty videa narazila strašnou náhodou....no aby ne, jeden obvykle na YouTub nevyhledává v estonštině. :D
    Jojo, Christine jako z Lerouxe potěšila i mě, jen jí nemuseli do paruky dávat ten plastový skřipec, takové věci se nenosí už ani dnes, to frčelo když jsem byla na základce. :D
    Obě Christine se mi velmi líbily, Hanna-Lisa měla velmi procítěný projev a byla to krásná podívaná po straně herecké i pěvecké. Maria má rovněž krásný hlas a její chemie s Raoulem byla krásná a miloučká. :) Jen mě znervózňovaly ty její nalakované nehty....takovým docela výrazným odstínem ještě k tomu. Většinou platí pravidlo, že herečky Christine musí používat nude odstíny nebo světle růžové, anebo si prostě nelakovat nehty vůbec, takže tohle mě hodně překvapilo. Aaale což. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Noné, to je krása! All I Ask of You je nádherné a nádherně roztomilé. Celá scéna působí mnohem míň ustaraně než obyčejně - jako by žádný fantom nebyl a Christine s Raoulem si dali jen tak rande na střeše. :D

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No vidíš, to mi ani nedošlo, ale máš pravdu. Řekla bych, že to video asi natáčeli vyloženě za těmi promo účely, tudíž to možná zpívali "bez kontextu". :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky