Ivanovy předvánoční akce

Vím, že Ivan tak nějak tradičně předvánoční čas využívá k velkému koncertování, akcím ať už sólovým nebo pod záštitou někoho jiného, ale letos jsem to vůbec neměla čas sledovat, takže teď doháním nejen blogový, ale i svůj dluh. :D
Mám tu z oněch akcí vystoupení fotek i videjí a především - nádherné vánoční promo fotky. Oh, this man! :D *.*
Btw, mám tu i nějaké fotky z rozhovorů a různých propagačních akcí....zkrátka takový mix, protože Ivan to měl jako vždycky velmi nabité. :D
Ale ještě nejdřív - hurá na videa! :)

Romantika, Romantika - Ivan bývá pravidelným hostem televizního pořadu Romantika, Romantika. Zde je celá desetiminutová sekce, kterou nazpíval v posledním "díle". :)
(Koukám Ivan zase začal nosit snubák. Asi na schlazení fangirls. :DD)
Btw, pobavili mě kameramani, jak pořád zabírali random okouzlené dámy z publika.
První písničku co tam zpívá je asi nějaká lidovka nebo tak něco, já nevím. Ale ta druhá....aaach. Ivan tam přešel do nejjemnějších poloh svého hlasu a tím mě vždycky dostane...že má grandiózní hlas to víme, ale když přejde do takového piánka....Bože, on s tím hlasem umí věci, vyloženě mě zhypnotizoval. :D Ještěže jsem v tom sále nebyla, asi bych byla věčný terč těch kameramanů. :DDD
Jo a rovněž jsme v té druhé písni zjistili, že Ivan i umí hezky pískat....to já třeba neumím pískat vůbec. :D Ale Ivan zjevně umí všechno. :D
Záblesky z koncertu - úryvky z jednoho z Ivanových vánočních koncertů. Hodně mě mrzí, že tam není celá první píseň, kterou věnoval svým dvěma dcerám, které si i pozval na jeviště. To bylo tak roztomilé. :))
Přání do roku 2016 - no tak samozřejmě v ruštině a bez titulků, ale já si vždycky ráda poslechnu Ivana. Navíc je tak ojedinělé slyšet tak sofistikovaně znějící přání do nového roku. Víte, vždycky když si s někým obvykle přeju, tak je to takové "awkward", padají ty omšelé fráze, je to takové nucené a křečovité....od Ivana bych si popřát nechala ráda, zjevně by to bylo víc na úrovni než univerzitní přednáška. :D On je úžasný! :D :)
(I když tedy nutno podotknout že snad polovinu toho přání si dělá reklamu na koncert co bude mít 7. 1., no ale já mu to odpouštím :DD).
This Is The Moment - asi poprvé, co slyším od Ivana tuto píseň v koncertní verzi v ruštině. No přeci jen mu sedne o něco víc než angličtina, to je jasné. Především je uvolněnější a ty velké tóny tam padají lépe. :)
Úryvky z koncertů, pozvánka na něj - tohle video je taková propagační všehochuť - rozhovor s Ivanem, ukázky z koncertů...všeeechno je tam. :D Btw, to Ivanized tričko je super, ale myslíte, že za Ivanem přišel někdo z PR a povídá "Heleď, Ivane, potřebujeme aby se trochu líp prodával merch, tož co kdyby sis oblékl tričko s nápisem Ivanized, ono pak půjde líp na odbyt.", nebo prostě má Ivan zdravé sebevědomí? :D Já se tomu totiž trošku uculuju. :D
No, nicméně mohu vřele doporučit, jsou to krásné záběry, ještě krásnější zpěv a úplně nejkrásnější Ivanovy blankytné oči, které v tomto videu jaksi zvlášť vynikají. :D :D
Mozart! - tohle video tedy moc aktuální není, protože je už z května, no bylo nastavené jako soukromé a já na něj narazila spíš šťastnou náhodou, takže počítám, že tu ještě nebylo. :D A stojí za to - konečně nějaká aktuálnější Ivanova verze této árie a pozor - velmi kvalitně natočená na dvě kamery. No bájo! :)


image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host


Source:
www.vk.com/ozhogin_ivan
www.facebook.com/ivan.ozhogin.fanbase

Komentáře

  1. Ivanovi to sluší vždy ovšem v tom černém tričku jsem málem zapomněla jak se dýchá :D sakriš on umí divy :D a to je jen na fotce :D

    OdpovědětVymazat
  2. No když on jen krásní a krásní :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky