Love Never Dies v německé televizi - Gardar Thór Cortes, Rachel Anne Moore

Omlouvám se, že tu bylo přes svátky tak ticho! Shledala jsem to ale nemožným, vstát od pohádek a cukroví. :D :D
Pro video týdne jsem projednou vůbec nemusela váhat, protože německou televizní show Heleny Fisher navštívilo obsazení Liebe Stirbt Nie. :)
Musím vám říci, že tohle obsazení je z čistě hlasového hlediska mé nejoblíbenější a mrzí mě tedy, že moc nemohu posoudit herectví. Můžu snad jen říct, že Gardar asi bude jemnější Fantom než Ramin nebo Ben. Má v sobě takovou mírnost, nemá v sobě zlobu jakou jsem viděla u Ramina ani trochu fanatickou zarputilost Benovu, takže skutečně přemýšlím, jaký jeho Fantom může být. Myslím, že by si měl rozhodně roli zopakovat v orignále, to by bylo báječné. Můj ty Bože, dovedete si představit to Music of the Night?
No, Rachel je úžasná, má nádherný hlas, upřímný projev a vypadá prostě nádherně. Přece mi občas trochu pozornosti ukradl Gardar...on měl vyloženě srdíčkové oči a když se tak vymrštil ze své židle, když se Rachel zatvářila smutně....awwwww. Awwwwwww. :D

Mimochodem, ty propracované kulisy "jen" pro jedno televizní vystoupení! Hluboce smekám!
Mimochodem podruhé, to byl asi nejlepší úvod k Fantomovi, jaký jsem kdy viděla. :)



Komentáře

Oblíbené příspěvky