Sierra Boggess na Broadway.com Awards

Sierra byla nominována, následně i postoupila do užšího výběru cen udělovaných portálem Broadway.com.
Měla vysokou konkurenci, nicméně vzhledem k velikosti jejího fandomu mi bylo vcelku jasné, kdo se stane vítězem. :)
Bylo nesmírně rozkošné, že cenu převzala z rukou Stephanie J. Block a Aarona Tveita!!! Sama to okomentovala slovy "soooo cool!". :)
Vyhrála v kategorii "Best Replacement", tedy nejlepší náhrada, či záskok, jak jen chcete. Přirozeně za svoji neslavnější roli - Christine Daaé ve Fantomovi Opery. :)
Někde jsem četla teorii, že Sierra musela být při děkovačí řeči trochu připitá a eh...:D přišla mi opravdu velmi rozjívená. :D Na druhou stranu, znáte Američany, mají jisté tendence prožívat všechno mnohonásobně víc a hlučněji, než my Evropané. :D Posuďte sami v odkazu. A pokud se vám video bude načítat sto let, či případně na více pokusů - don't worry, já ho rozjela asi tak napotřetí. :D :)
GRATULUJEME, SIERRO!!! :)











Věděli jste, že ocenění Broadway.com Award dostala i v roce 2009 za Malou mořskou vílu? :)

Komentáře

  1. Sierra je božská! A je docela přirozené že to vyhrála, protože zkrátka ona JE nejlepší... A s největší pravděpodobností i JE připitá, ale s tou rozkošnou opičkou jí to neuvěřitelně sluší, takže, what the hell? :D
    A je k vzteku krásná! As always... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem se dozvěděla o nominaci, ani jsem nepochybovala, že vyhraje. :)
    I co...může jí to snad někdo vyčítat? :D
    Jo, to je. Šla si pro krásu natřikrát. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo by taky pochyboval, žejo? :D
    Jakoby se obyč lidi nezpili až do němoty! Takže tohle malé "skotačení" je prohřeškem lehkým a snadno přehlédnutelným. :D Pokud teda skutečně BYLA přiopilá... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Exactly!:D
    No, ano, to se právě neví. Ale já myslím, že spíš oslavovala nominaci, přece jen, to je prestiž. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tak... Řekla bych že jde o... o... zúročený optimismus? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky