Jak vypadal debut Petera Jöbacka na Broadwayi?

Peter Jöback dne 29. dubna 2013 debutoval na Broadwayi v roli všech rolí - Fantoma Opery. Cast change se sice běžně zrovna nějak moc neprožívají, ovšem v tomhle případě šlo o hlavní roli a tak se vedení divadla vytáhlo. Navíc Fantom je role, která není příliš měněna, zlatíčko Broadwaye Hugh Panaro je pro američany zkrátka a jednoduše nenahraditelný. :) Ostatně někdy kolem konce srpna se na své místo vrátí a Peter zde působí něco jako Hughův dočasný zástup.
I tak byl přivítán ve velkém - šampaňské teklo proudem, blesky fotoaparátů byly všudypřítomné a speciální uvítací dort nesměl chybět.
Sám Peter se zdál být opravdu nadšeným, zahrát si Fantoma jak ve West Endu, tak na Broadwayi, tedy v produkcích které nepřetržitě běží 26 a 25 let, je velká čest. No a debut na Broadwayi - to asi člověk neprožívá každý den, že? :))
Podívejme se na pár fotografií z té velké noci pořízené ať už samotným Peterem, nebo profesionály. Nechybí ani zákulisní momentka s jeho alternativní Christine Marni Raab, se kterou si podle všeho padli do oka, či na závěr Peterovy fotky v masce s oběma jeho Christinami - jak zmiňovanou Marni, tak s jeho leading lady Samanthou Hill. :)

























































c="http://nd06.jxs.cz/261/215/7daab4d299_92833458_o2.jpg" alt="" />

Komentáře

  1. Páni! Parádní pařba zdá se! :-D
    Mmm to se nepoštěstí hned tak někomu... Peter válí! Co se ale hlasu týče, nikdy mi moc nesedl, bohužel. Naštěstí se jedná pouze o můj osobní názor, tak mu to žíly netrhá... :-D
    Proč mi Christine v těch svatebních šatech připadá jako kašpárek? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Američani to umí rozjet! :D
    Upřímně, já mám pocit, že jeho výkony jsou nestálé. Pár jeho představení se mi opravdu líbilo, na druhou stranu jiné mi moc nesedli...jak rtuť, nahoru a dolů. :D
    Když u mě BJ byla, tak jsme si pustily jedno jeho nové video a on tam tak dobře mával rukama, že jsme mu začaly říkat baleťák. :D
    Heh, vím já? :D Snad že tam má správný široký americký smile? :D

    OdpovědětVymazat
  3. That is right! :-D
    Baleťák! :-D hih! :-D
    To bude spíš tím rolničkovým korzetem... :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Takový nosila i Sierra a ty nic...:D

    OdpovědětVymazat
  5. Ehe? Fakt? O_o
    Už je to tady, už se tomu nelze vyhnout... Jsem ignorant! :-(

    OdpovědětVymazat
  6. No, tak pětadvacítka na Broadwayi. :D Tvoje ikonka na blogu pro hosty. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ehe? Moje ikonka na blogu pro hosty? O_o
    Já si na ní nepamatuju! - další důkaz toho, že jsem ignorant! :-( :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Máš tam Sierru, ne? :D Snad teď nekecám nesmysly, ale přísahala bych, že jo :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jojo, Sierra tam je, ale že by měla takový kašpárkový úbor??? :-?

    OdpovědětVymazat
  10. Myslíš, že jí speciálně ušili jiné šaty, než nosí všechny ostatní Christiny? :D Hihi, tak se na ty fotky podívej, uvidíš, že jsou to úplně stejné šaty. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Wait a bit! Jde se hledat v útrobách blogu.cz a v útrobách Pana Darcyho! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ale proč to mám sakra hledat v Darcym, když můžu profárat Lotteland? :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahá, už to vidím! No týjo, vážně tam ty šaty má!!! Ale jí to sluší! A není vtipné, že v tehdejších komentářích byly na ony šaty zpívány ódy a tady je tak odsuzuji?
    Toto je citace z oněch komentářů:
    "Moje třetí reakce:
    Týjo, ta Sierra má úplně boží šaty! Lepší než v Londýnské pětadvacítce!"Je fakt že Sieřře slušely, děsně hafo! K dotyčné mam´selle mi moc nesedí... :DNo počkej... tím jako míníš že mají JEDNY šaty pro kteroukoliv představitelku? Jakože takový to univerzálko, do nějž se vejde každá velikost? Anebo máš na mysli JEDEN střih? :D

    OdpovědětVymazat
  14. Kam zmizel můj komentář? Kde je? Co jsem v něm vlastně psala? už si nevzpomínám... Projela jsem fotky a znovu mě ochromil prasátka házející úsměv, ale nic moc mne nenapadlo. BJ, leze na tebe skleróza.

    OdpovědětVymazat
  15. :D :D :D :D Božínku, jasněže myslím jeden střih. :D :D Univerzální velikost takovýhle šatů snad ani nemůže existovat. :D[14]: Achjó, nebohý Kyle, kdy si z tebe přestanou dělat legraci?! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Je fakt že by vypadaly více než pochybně... :-D
    Kyle je skvělý terč, řekla bych... A má skvělý úsměv, tudíž by tě měly naše poznámky... no... emmm... těšit? :-D

    OdpovědětVymazat
  17. Já si z Kyla nedělám legraci, jen mu jeho úsměv závidím. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Mě jsou vaše poznámky fuk, jen už je mi Kyla líto. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky