Music of the Night - Peter Jöback, Elizabeth Welch

Video týdne vychází tak zoufale pozdě, až je skoro pointless ho vydávat. But I do it anyway.
Tento týden se nesl především v duchu objevování kouzla Petera Jöbacka. Přiznávám totiž, že první Lottin dojem z Petera byl poněkud rozpačitý a ne zvlášť nadšený. Přesto mne to neodradilo od podrobného sledování jeho nových videí z Broadwaye. Nehledě na to, že jsem byla opravdu zvědavá, protože zatím jsem ho viděla jen v civilu, nikdy v masce tajemného Fantoma. :)
Je uvěřitelné, jak moc velkou cestu urazil od té doby, co jsem viděla jeho poslední verzi MOTN v civilu - necivilu s Katy Treharne? Ne! A proto jsou tu ona videa, která prokazují pravdivost mého výroku! :D
Je tu opravdu něco skvělého na jeho Fantomovi, až si říkám, jestli on mi nepřijde lepší než Hugh Panaro. A co jsem tak viděla jeho Final Lair jak s Elizabeth Welch, tak Samanthou Hill...actually, yes, he's better. :O On totiž nepřehrává, víte jak vzácený jev to u herců Fantoma je? :D (A nechci být šťóra, ale především u Fantomů na Broadwayi. Snad Peterovi pomohla zkušenost ve West Endu.:))
Zavřete oči a nechte svoji duši, ať vás donese kdekoliv jen chcete být!



Komentáře

  1. Výraz a vzhled jako Ramin a hlas jemný jako Hugh :D boží kombinace mých dvou nejvíc oblíbenců a hned v JEDNOM MUŽI :D perfektní výběr :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nooo, není to zajímavé, co udělá fantomácký make-up? Normálně bych Petera a Ramina za podobné nebrala. :D Hughův hlas mi pořád přijde o něco lepší, no Peter ho podle mě zase trumfuje v herectví takže...mám heavy heart. Možná je budu mít ve výsledku nastejno. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hovorila som. Hovorila soom, že je skvelý Fantóm! :) Vážne u mňa stúpol za posledné dva týždne, ani som to od neho nečakala. (:

    OdpovědětVymazat
  4. I já som to hovorila! :D :)
    Překvapil mě v tom nejlepším slova smyslu!!! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky