Devil Take The Hindmost - Ben Lewis, Simon Gleeson, Maria Mercedes

Lotteland z nějakých důvodů chřadne a stává se asi tak umřetým, jako Phantasma po smrti Erika v RLND. Nebo prostě Christine v LND. A víte vy proč? Já sama nevím.
Měla jsem teď praxi, takže nemohu říci, že kvůli škole.
Neměla jsem nijak zvlášť práce, nebyla jsem unavená, nerozpadá se mi rodina, ani žádné přátelství (víceméně) - tak co je to?
Celý den sedím zabalená v dece a zírám jako na běžícím pásu na jeden díl doktora House za druhým, nedělám nic a nic, porušuju zákaz sladkého a za týden jsem viděla dvě a půl série. Chápete to? To máme přes čtyřicet dílů na sedm dní. To není zdravé.
V noci zírám do stropu a vedu podivné myšlenky ve stylu ještě podivnějších filozofů, o kterých se učíme v ZSV. Kde a jestli vůbec je nějaký smysl mého v mnoha směrech pokrouceně divného jsoucna?
Až tak zlé to je.
A teď si do toho tupého nicnedělání, či zírání do nejblankytnější modři očí Gregoryho House ještě najdi čas na Lotteland, že?
Já se polepším. Zařadím se zpět do školního života, což v mém speciálním případě nebude tak snadné a nijak pomocné mému rozložení - protože já musím být takové pako, či zdrobněně páčko, co kouká kam by nemělo, víte?
A tak místo abych mluvila o Devil take the Hindmost si vypisuju odpadky mé mysli sem. I co. Čert vem deprese, Lotte is back!
Jak se naladit na příští týden pozitivně? Prvně je tu BJ, co jako by mi četla myšlenky přišla s tímto galaktickým nápadem. No a pak je tu fakt, že nejsem narozdíl od Christine případně Erika mrtvá, takže Lotteland má naději. :D








Komentáře

  1. Gusta sanitka? :DDDD
    "What is she thinking now? Is it of him? Is it of me? Devil take the hindmost!" I love Simon soooo much! He is soooo sweet! And lovely! And he is afraid. And I love him! So... to bylo malé rozněžnění se nad báječným Simonem - ale vážně - že je báječný?! :DA to mi připomíná - MUSÍM SE ZASE PODÍVAT NA LND!!!A teď už k věci: Velmi podivný Lotteidní týden. House, deprese a Lotteland... Jaké bude mít toto Trio naděje? Vydrží kráčet pospolu? :D

    OdpovědětVymazat
  2. A od té doby ta písnička přestala být seriózní. :D
    Pro mě osobně je spolu s Meg a Gustíkem tahoun show. :)Jsem ráda, když mohu lidi inspirovat k tak bohulibé činnosti jako je sledování LND! :DTěžko říct. Jsem prostě divná. :D

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Nojo... Když jsem se dneska na LND dívala, tak jsem se u téhle scény tak nějak podivně uculovala... :D
    YEEES! A s Christinou taky... Já prostě nemůžu pochopit tu Erikovu divnou širokou kravatu v Devil take the hindmost... :-/Óujés! :DOf course not! :P

    OdpovědětVymazat
  4. Já se neuculuju, já se rovnou směju, to je horší. :D :D
    Hmm, mě ani nevadila. Já ty kostýmy totiž ták baštím. :))Hell yeah! :DJéj, vážně? :D

    OdpovědětVymazat
  5. No, Erika zkrátka nevychytali zdá se...
    A furt jsem se sama sebe ptala: Sakra jak by znělo Benovo MOTN? :-D A ta euforka, kterou jsem měla ze Simona - jakobych ho viděla poprvé!!! :-D Umírala jsem z toho výrazu, když si přebíral mrtvou Christinu...Sure. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. uáááá! Miluju tenhle kus Love Never Dies víc než většinu muzikálových písní, co jich svět má! A miluju Simona. A miluju Gustíka. TOLIK chci vidět Simona s Ramina zpívat Devil Take the Hindmost!!!

    OdpovědětVymazat
  7. LND a pětadvacítko Fantoma můžu sledovat i po milionté a stejně mám pořád stejné nadšené pocity, jako při prvním promítání, tehee. Přesně to znám. :)Týjo, BJ vykřičníkuje. :D Máš pravdu, to by byl zážitek století. Snad se toho dočkáme. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky