První fotka Sierry jako Fantine

Wow! Vypadá dobře jako blondýnka!

Komentáře

  1. No to snad NE!
    Jí sluší úplně všechno, to není fér!
    ( I fantomova paruka z LND jí slušela, to není normální!)

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsi kápla na moji reakci :D
    Zajímalo by mě, jestli má někdy Sierra i slabý chvilky...asi ne :D

    OdpovědětVymazat
  3. ja teda na to blondatou paruku hledim spise s privrenyma ocima :)..

    OdpovědětVymazat
  4. Nojono, všechny Fantine musí hold být blond. Lea Salonga je výjimka, samozřejmě...v pětadvacítce, ani v normální stage produkci jí nikdy blond paruku nestrčili...ale blonďatá Lea...chápu proč to udělali :D

    OdpovědětVymazat
  5. Bůhuhů! Jak to dělá, že je ve všem tak oslnivě krásná? To by jí rovnou mohli navlíknout pytel od odpadků (Tedy ne že bych jí to přála)a neustále bude oslňovat svou nádhernou krásou!

    OdpovědětVymazat
  6. To si hold někdo uměl vybrat geny :D  :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já se nechci vytahovat, ale myslím, že mi občas blond taky sedne... :D

    OdpovědětVymazat
  8. A já mám blond melír. :D Fajn, teda spíš jsem měla, už se ho chci zbavit :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ja jdu v patek na preliv, uz me ta moje barva nebavi :)..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky