Erik and Christine together at last!

Článek věnovaný oblíbenému páru všech fantomáků - Erikovi a Christine! :)
Když to nejde na jevišti, v osobním životě ano! Aneb, podívejme se na fantomácké páry ve skutečnosti.

Ron Bohmer and Sandra Joseph


"Přiznávám, že ve chvíli, kdy jsem se na ni poprvé podíval, pomyslel jsem si, že by tu pro nás dva dohromady mohla být nějaká šance." - Ron Bohmer

"Pracovala jsem se spoustou Fantomů, ale nikdy jsem se přitom necítila jako teď. Myslela jsem, že ty pocity vyblednou, ale to se nestalo...." - Sandra Joseph







Michael and Carla Nicholson

"Věděl jsem to snad ještě dřív, než jsme si poprvé vyšli. 'To je ta, kterou si chci vzít.' Věděl jsem to ještě dřív, než jsme se vůbec dali dohromady..." - Michael Nicholson

"Řekl, že když mě poprvé uviděl, tak se do mě prostě zamiloval, ale stejně to nějaký čas trvalo, než jsme spolu začali chodit. Začali jsme chtít být opravdu spolu potom, co jsme spolu pracovali, denně mluvili a zjistili, že k sobě máme blízko." - Carla Nicholson












Tam Mutu and Sierra Boggess

Oficiálně se ti dva zasnoubili 13. ledna 2012 kdy jsem o tom také sepsala článek.
Jak se ví, toto zasnoubení je o něco starší, konkrétní datum si ti dva drží pod pokličkou, ovšem bylo to už někdy okolo Vánoc, jak dokazuje jedna jejich společná fotka, kde už Sierra má prsten.
Toto oznámení mohlo být pro méně pečlivé, či chcete-li méně stalkující (hehe) fanoušky šok. Nikdy se o tom, že jsou spolu nemluvilo, oficiálně nepotrvdilo. Náznaky jež mluvily za vše tu ale byly. Když Tam hrál v Torontu, Sierra za ním často ve volnu létala, stejně tak Tam za Sierrou do NY. Hodně si spolu psali na Twitteru, navzájem se oslovovali a oslovují jako "donut" - zkrátka, bylo to tak nějak zjevné. Teď už se jen čeká na datum svatby. :)

Komentáře

  1. Je skvělí, když se herci představující milostný pár na jevišti či na filmovým plátně dají dohromady i v reálu.
    "Donut" je hrozně roztomilý, ale osobně by mě to nenapadlo:D

    OdpovědětVymazat
  2. pardon, oprava: "skvělý"Už jsem asi unavená, nevím, co píšu.

    OdpovědětVymazat
  3. Takové páry musí být na jevišti prostě skvělé - nehrajou, žijou. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, fakt by mě napadlo, jak na donut přišli. :D Ale donuty jsou mňamka, proč ne. :D[3]: Usnadněná práce :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ummm... může mi někdo vysvětlit kam se můj komentář (ZASE - jak jinak) zvrhnul? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Plně souhlasím s BJ... Ale pak to pro jisté Christiny musí být obtížné zvolit Raoula :D No co, aspoň ten polibek bude vypadat opravdu věrně... :D Ale Sierra a Tam? Zajímavé, a ještě zajímavější je, že se mi zrovna nedávno zdálo, jak Sierra jde k oltáři a vedle ní... uchm... Ramin... :D Nebijte měěěě! Mi se Rierra strašně líbí - The best friends forever! :D
    Mimochodem, věděly jste že Ramin je ženáč?! O_o :O :( Je veta po mých nadějích! A ještě s takovou šeredou -nechci nikoho urazit, ani pomluvit, když sama vím že záleží na lásce a ne na kráse ale já si prostě musím ulevit!) Bééé! A já věřila že mi Ramin jednou navlékne prstýnek :D :D :D :DDDD

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, to přátelství Ramierry je prostě kouzelné!!! :)
    BJ nesnáší tuhle moji větu, ale jo to už jsem dávno věděla. Proti Mandy zase tak nic moc nemám a jejich dva synkové jsou strašně rozkošní! ^^

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: [6]:  Klid, klid.. my vime, ze je Ramin zenaty (kupodivu jsem to prvni vycmuchala ja), jeho zena se jmenuje Mandy a ma dva syny, tomu starsimu az je aspon osm. Jeden z nich se shodou okolnosti jmenuje Hadley.O tom, jak je usnadnena prace, kdyz spolu muzikalovy par opravdu chodi, jsme se uz jednou rozdebatovaly.. Muj nazor byl ten, ze bych nerekla, ze to musi byt vzdy pozitivni. Ze to muze pridelavat i komplikace :).. Treba s alternacema, nebo ve fazi, kdyz je jeden do druheho zamilovan, ale jeste si to nerekli.. Samostatna kapitola je Killian Donely, jestli se nepletu.. ten to ma se Sophii asi krusne, chudak.. Tehdy jsme to ovsem nedoresily.. protoze jsem to zazdila ja a to tu nebudu zase nacinat :o)...

    OdpovědětVymazat
  9. To je diskutabilní! :D Já jsem o tom, že je ženatý věděla ještě, než jsem si založila blog. :D O tom, že má dva syny jsem se zase dozvěděla od BJ. :DA co je s Killianem a Sofií? :D - Nerada jsem hnidopich, ale ona je z Portugalska, její jméno je Sofia, ne Sophie :)
    A teď vážně co s nimi dvěma? Sofia je šťastně zamilovaná do nějakého španělského herce, Killian hází očko na Samanthu Barks. Co s nimi? :D

    OdpovědětVymazat
  10. No dobre, nebudu se hadat, jen jsem mela dojem, ze jsem vycmuchala ty dve deti ja a vas jsem tim prekvapila..aha, tak to s Killianem jsem popletla, beru zpet :)..

    OdpovědětVymazat
  11. Počkéj, jemu se líbí Samantha? No tak to jsem to pomotala i já! :D Jéj, vidět ty dva spolu, byla bych spokojená až na půdu (i když bych Sam trošku - trošku víc - záviděla :D)

    OdpovědětVymazat
  12. Jo, líbí - možná spolu chodí, ale jen možná, on to nikdo neví určitě :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky