Společný koncert Ivana Ozhogina a Drewa Sariche

Jak se ukázalo, společné projekty německých a ruských muzikálových herců mají v Rusku velký úspěch, protože se konají čím dál častěji. Kromě Drewa už do Ruska zavítali i Mark Seibert, Thomas Borchert, Kevin Tarte, Maya Hakvoort...Rusové umějí docenit kvalitu, to se musí nechat. :D Trochu skepticky se bojím, že u nás by se takový počin s tak nadšeným ohlasem nesešel, ale co já zase můžu vědět. :D
(Jinak na YT najdete těch videjí ještě víc, ale ta jsou natáčená na mobil a na výšku a..eh. Doufám v ještě nějaká lepší. :P)


Pity The Child (Drew Sarich, Ivan Ozhogin) - ach, musím říct, že se mi po Drewovi už fakt stýskalo. Dlouho už jsem si s ním nic nepouštěla. Hanba. :D Pasáž, kdy Drew nerozumí rusky, ale o to nadšeněji náhodně vykřikuje "Da!" je sladká. :D
Die Schatten Werden Länger, Wie Jeder Andre Mann (Ivan Ozhogin, Drew Sarich) - vůbec nevím, co je ta druhá píseň :D Ale bylo strašně milé, jak tam jen tak Drew seděl a hezky se na Ivana díval. :D
A omg, Rudolf! Konečně nějaké uznání pro podceňovaný muzikál! Yaas. :D Drew je pořád perfektní Rudolf a vždycky bude. <3
Who Wants To Live Forever (Ivan Ozhogin, Drew Sarich) - aw, tam byla tak kouzelná atmosféra! :) A Drew je asi ten nejroztomilejší člověk na světě. :)

Komentáře

  1. Vždycky jsem toužila vidět ty dva spolu na jevišti a konečně se mi sen splnil. Mimochodem zdá se mi to nebo vážně Drew snad poprvé zpívá roli Smrti z Elisabeth a ne Rudolfa??? Toho si zazpíval o kapičku později :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je to moc krásné střetnutí světů. :) Ha, taky mě to překvapilo. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky