Nové fotky Natalie Martynove v Mistrovi a Markétce (říjen 2017)

Po výrazně dlouhé pauze se do Mistra a Markétky v říjnovém bloku tohoto roku vrátila Natalia Martynova. Zda jen dočasně, či trvale, nevíme. I přes to, že videa z Mistra a Markétky už nemáme (pořád to bolí), jsem z toho měla velkou radost, protože je má nejoblíbenější Markétka, ačkoliv ke konci svého posledního runu měla bohužel tendence přehrávat. Ale s dobrými úmysly. Jestli jste v té době sledovali můj blog, chápete jak to myslím. :D
Z jejího říjnového představení je pár moc hezkých fotek a já doufám, že se objeví i ještě nějaké další, protože tyhle nejsou ani jedna s Wolandem. :( :D
Taky bych ráda podotkla, že se mi moc líbí její účes v Kytici smutku. Na tyhle scény, kdy Markétka nosí sepnuté vlasy, Natalii v době jejího poslendího působení obvykle česali poměrně nelichotivý účes, tak je fajn, že už to konečně vypilovali. Taky to mohli stihnout ještě v době, kdy se smělo natáčet. :P :D

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host



Zdroj:
https://vk.com/nataly_martynova

Komentáře

  1. Naty to sluší vždycky, ale taky jsem ten účes neměla ráda. :D
    Ten účes v Kytici smutku je opravdu krásný. Taky v Azazelově krému a na Plese má vlasy "nadýchanější". Vypadá to hezky. Snad se za další blok objeví něco nového. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu s jejími vlasy čarují. Z videjí jsem měla vždycky dojem, že má Naty hodně jemné vlasy, takže jsou dobří, že vytvořili tak objemné účesy. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky