Fanotm Opery Moskva - video záznam představení

Možná se mi teď budete smát a říkat mi blesku, protože tohle video je na YT už od září, ale je volně dostupný záznam celého představení Fantoma Opery v Moskvě! :D
A záznam ještě nestáhli nejspíš proto, že ta inscenace už neexistuje a nikdo už to nehlídá? Tak či tak bych se stahováním asi neotálela. :)

V obsazení máme Ivana Ozhogina v titulní roli, Tamaru Kotovou jako Christine a Eugenyho Zaytseva v roli Raoula.

Já už jedno video z Ruska mám, ale dostala jsem ho pod podmínkou, že ho nebudu sdílet dál a jsem hodně překvapená, že tohle není to samé video. Netušila jsem, že Ivan a Tamara mají víc záznamů. Ale tím líp, že. A je to celé to o lepší, že teď už se můžu podělit. :)


Komentáře

  1. Tento záznam je nejvíc sdílený. Stáhla jsem si ho z vk.com a později jsem našla další odkazy, ale zjistila jsem, že je to to samý video akorát pod jinýma názvama. :D :D
    Zlaté vk.com! Doporučuji se tam mrknout, protože jsou tam videa i s Dmitrym i Andrejem. :D I když je pravda, že kvalita není zrovna nejlepší.Nemůžu si pomoc, ale u kvality těch videí mě pokaždé napadne, jaká to škoda, že Fantoma nehráli v Petrohradě. Odtud pořizují fanoušci videa ve famózní kvalitě. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem to ale špatný hledač. Určitě se podívám, děkuji za upozornění. :)To je dobrý postřeh. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky