Zákulisní fotografie z Anastázie

Dave MacAron, dvorní zákulisní fotograf Anastázie, pořídil spoustu nádherných zákulisních portrétů obsazení. Zvláště je vaší pozornosti doporučuji samozřejmě kvůli roztomilým hercům, ale také kvůli kostýmům sboru, kterých si během představení nemusíme všimnout, případně jejich úžasných propracovaných detailů.
Zvlášť velkou slabost mám pro šaty sester Romanových a carevny, na které padlo hodně rešerše a je to znát, jsou velmi věrné fotografickým předlohám carské rodiny. :)

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host


Zdroj:
https://www.instagram.com/davymacknyc/

Komentáře

  1. To jsou nádherné fotky! A uchvacuje mě, že jsou všechny kostýmy tak dokonale propracované. A ty paruky! Jeden by nepoznal, že to nejsou jejich opravdové vlasy.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem za ty fotky strašně ráda, protože spoustu těch nádherných kostýmů jsem z toho bootlegu vůbec ani nepostřehla. A ty detaily jsou opravdu uchvacující. Trochu mě štve, že ta nominace na Tony za kostýmy zůstala neproměněná.
    Jojo, ty paruky jsou taky bomba, hlavně se mi líbí, jak jsme si povídaly, že Anniny vlasy fakt vypadají uvěřitelně, nejsou to takové ty typické lokýnky, ale obyčejné vlasy holky z ulice, což to činí takové uvěřitelnější. Prostě výprava tohohle muzikálu je něco. Vidět to naživo, tak mi neustále jen padá brada. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky