Videa z Tanz der Vampire

Na internetu jsou už delší dobu letošní videa z Tanzu, což je malý zázrak, který už podle data na YT, čtyři měsíce přehlížím. Odbijme si tedy moji hanbu a přeskočmě rovnou k videjím! :)


Únor 2017

Carpe Noctem - poměrně omezený výhled, takže v tomhle se choreografií zase tolik nepokocháte, bohužel
Die Unstillbare Gier (Mathias Edenborn) - opět nepřiblížené video, ale něco na Krolockově siluetě tady vypadá romanticky. :D Doporučuji si to přesto pustit, Mathias tuhle píseň zazpíval obvzlášť něžně, jemněji než jsem možná zvyklá, ale tím lépe. :) Jeho Krolock díky tomu vypadá v o to hlubším vnitřním konfliktu a takové podání je mi blízké. :) Video se navíc asi v polovině nakonec přece jen nazoomuje, takže je mu vidět i do tváře - a zrovna v té pasáži, kdy má Krolock malé "zhroucení" a začne v podstatě křičet, takže načasování nemohlo být lepší. :)
Vor dem Schloss (Mathias Edenborn, Tom van der Ven, Sander van Wissen) - zajímavý úhel, pro tuhle scénu přímo perfektní, vidíme Krolocka z úhlu profesora a Alfreda. :) A potvrzuje mi teorii o Mathiasově jemném pojetí hraběte. Není v téhle scéně zdaleka tak sarkastický, jako někteří jeho kolegové, v první části písně to vypadá, jako by se profesora a Alfreda snažil upřímně okouzlit, není v tom tolik výsměchu (kromě toho, kdy udělá ty psí oči, to bylo geniální :D). Jo a taky repliku "jsem fanoušek" pronesl tak znuděně, až jsem vyprskla smíchy. Jako by si ve chvíli, kdy to vyslovoval nahlas, uvědomil, že to už přehání a tak to pronesl jen tak mimochodem. :D
Bücher, Wenn Liebe In Dir Ist (Tom van der Ven, Sander van Wissen, Max Meister, Amélie Dobler) - Max je o něco, uhm, umírněnější Herbert, než Milan van Waardenburg. Role Herberta je těžší, než se může zdát. Je strašně snadné být v té roli buď nevýrazný, nebo naopak přehrávat. Najít ten zlatý střed je mistovský kousek. :)
A je tu velmi čistě vidět ten okamžik kdy si nasazuje zuby, jestli někoho zvlášť zajímá. :D :D

Květen 2017

Totale Finsternis (Veronica Appeddu, Jan Ammann) - povím vám něco, co jsem si pomyslela už když jsem Veronicu slyšela poprvé, ale tehdy jsem to sem nenapsala, protože jsem nechtěla být ošklivá. Ale prostě.... má trochu šmoulovský nádech v hlase, no ne? :D Zní hodně "nosově" a možná je to tím, že jak tak poslouchám, se pořád nesrovnala s němčinou. Třeba Ivan Ozhogin vždycky zpíval podstatně lépe v ruštině než němčině a já chápu, že v mateřštině si je člověk prostě jistější.
Jako nadšenému shipperovi se mi líbilo, když Jan Veronice přejel prstem po tváři a ona se k němu naklonila skoro jako by ho chtěla políbit. To byl obrat od obvyklého držení za ramena. K dobrému! :D A miluju i to, jak Jan přímo nevěří svým očím, když si Veronica sundá ten šál. Aww. :D
Für Sarah (Thijs Kobes) - jéje, to je poprvé co o Thijsovi slyším a moc mě mrzí, že mu v tom videu kvůli reflektorům není vidět do obličeje, protože má nádherný, chlapecký ale silný a především velmi sympatický hlas. :)
Die Unstillbare Gier (Jan Ammann) - ooooh, ten nešťastný, dojemný úsměv, když pokleká před hrobem své první oběti! To opravdu potvrzuje teorie, že to byla jeho manželka, kterou nechtíc zabil (a neproměnil tudíž na upíra). :) Tedy vyvolává to ten dojem, ne že by z toho toto představení udělalo canon. Chápeme se. :D
Die Rote Stiefel, Das Gebet (Veronica Appeddu) - Veronica to možná trošku přehání s gestikulací, ale zase se mi líbí to odhodlání v jejích očích. Atmosféru té písni vystihla perfektně. Ale už to tak vypadá, že s ní budu mít trochu komplikovaný vztah. :D

Komentáře

Oblíbené příspěvky