Mistr a Markétka - fotografie (29. 4. 2017)

Jak už to tak bývá, při pátrání po něčem jiném, jsem narazila na letošní fotky z Mistra a Markétky, což je po onom zákazu focení a natáčení vzácnější a vzácnější. Představení je z dubna a na fotkách jsou zachyceni Ivan Ozhogin jako Woland, Anastasia Makeeva jako Markétka a Anton Avdeev jako Mistr.

image host


image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host

image host



Zdroj:
https://vk.com/album-44406478_243900963

Komentáře

  1. Ach jak mě se stýská po Mistrovi a Markétce. Vůbec to není fér, že s tím přestali :-( Líbí se mi ovšem hned na té první fotce ty slzavé oči Ivana, coby smutného Wolanda, to je prostě srdcervoucí už jen z té fotky. Anastasia je prostě nejvíc knižní Markétka, ale nevím, nějak poslední dobou jí nemůžu přijít na chuť a vůbec nevím proč :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je jeden z nejlepších fotosetů muzikálu! Ty detaily, nafoceno z různých úhlů pohledu... krása!
    Akorát mě mrzí ta Ivanova paruka, přes kterou se nikdy nepřenesu. (Jo a po původním líčení se mi taky stýská.) :-D Jinak je to vážně nádhera. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky