Fantom Opery v Srbsku

Světlo světa v říjnu roku 2017 spatří nová nerepliková produkce Fantoma Opery v Srbsku v divadle Pozorišta na Terazijama, v jediném srbském divadle specializovaném na muzikál.
Podrobnosti o inscenaci, časové zasazení a tak dále zatím nejsou známy, co ale známe je obsazení:

Fantom: Slobodan Stefanović (Nikolom Bulatovićem)
Christine: Marta Hadžimanov (Mirjana Matić)
Raoul: Ivan Marković (Slavenom Došlom)
Carlotta: Snežana Savičić Sekulić (Mirjana Stojanović)
Firmin: Milan Antonić
André: Dušan Šida
Madame Giry: Milena Vasić/Ivana Popović
Meg: Milena Živanović/Iva Stefanović
Piangi: Jugu Radivojeviću

Dále jsou už na světě i návrhy kostýmů, ze kterých si můžeme udělat první představu o této produkci.


image host

Carlotta v Hanibalovi. Trochu tureckého vlivu? Nebo to tak na mě působí kvůli tomu klobouku? :D


image host

Christine v PONR, velmi překvapivý kostým. Moderně vypadající - možná až příliš, velmi neutrální, těžko z toho říct, co se tato inscenace s touto, pro nerepliky tak nebezpečnou, scénou chystá udělat.

image host

Další velmi moderně vyhlížející kostým, tentokrát Carlottin, který mě nutí přemýšlet o časovém zasazení této inscenace.

image host

A Fantom! Kostým vlevo vypadá jako takový typický fantomovský kostým, s bohémskou mašlí (ok), ten vpravo mě překvapuje tím kabátem, který vypadá jako z 18. století, což je asi obdoba perské róby ze Stranger Than You Dreamt It. Zatím mě ty vizuály o této inscenaci skutečně nutí přemýšlet...:D

image host

Masquerade?

image host

Tenhle kostým vypadá na papíře strašně krásně, jen si říkám, jak asi dopadne v reálu. Předpokládám taky Maškarní?
image host


Kostýmy sboristek z Dona Juana...velmi odlišný vzhled od Christina, což mě mate...tohle vypadá jako takové obvyklé nereplikové pojetí scény se silným důrazem na typický španělský vzhled, podobné jsme viděli třeba ve filmu z roku 2004, nebo i v naší české inscenaci.

Zdroj:
https://www.instagram.com/pozoristeterazije/

Komentáře

  1. Tak na tohle jsem zvědavá. Za mě vypadají skici skvěle, tak nějak... avantgardně :D Překvapil mě fantom s knírkem (je to knírek?), každopádně ráda si počkám na výsledek.

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě asi trošku nemastné neslané, někde jsem četla komentář, že tyhle nákresy by klidně mohly být k West Side Story a nikdo by ani nepoznal rozdíl, což je vcelku trefné.

    OdpovědětVymazat
  3. Mehehe... hmmm... not my cup of tea at all... :(
    Ale ten Carlottin z Hannibala se mi líbí a moc, taktéž ten z PONR - ale nehodí se mi k té scéně...
    a tak trochu mi to celé připadá stylově a tématicky hrozně neuspořádané... Chmpf, netuším, co si o tom mám ksakru myslet! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Uvidíme, jestli se jim celou inscenaci podaří zmodernizovat stejně jako kostýmy, protože jinak se to bude tlouct, no...:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně je ten kostým Christine z PONR a ne třeba z TOM????

    OdpovědětVymazat
  6. ...podél nákresu šatů je vlastnoruční popisek kostýmního výtvarníka s jménem postavy a scénou. :D

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Upřímně to jsem nezkoumala :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky