Wenn Liebe In Dir Ist - Milan van Waardenburg, Tom van der Ven

Omlouvám se za to ticho minulý týden. Prostě jsem si dala pauzu, že je to léto a že se mi chtělo, nebo spíš právě nechtělo. No reason, just laziness. :D

A mohu poznamenat, jak úžasná jsou holandská příjmení? Přála bych si mít nizozemské předky čistě pro to, abych měla v příjmení začínající s van, a měla v něm každé druhé písmenko dvakrát. To je prostě tak sofistikované. Fakt bych si to užívala. :D

Někde jsem četla poznatek, že Milan Herbertovu orientaci zahrál tak výrazně, jako nikdo předtím a už v první půlminutě jsem naznala totéž. :D Ta řeč těla, to jak některé části textu vypískne, to jak se přímo vznáší po jevišti skoro jako baletka....okamžitě jsem ho musela milovat, je super roztomilý. :D Asi bych fanoušky naštvala poznámkou, že místy už to možná krapítek přehrává a mým perfektním Herbertem nadále zůstává Marc Liebisch, ale to neznamená, že by se mi Milan nelíbil. Líbí se mi totiž hodně. :D

Krásný nový týden, buďte fabolous jako Milan! :D

Komentáře

Oblíbené příspěvky