Rebecca - Pia Douwes, Milica Jovanovic

Tak se po odmlce vracím k této opuštěné rubrice.
A to hned Piou a Mili v jednom videu! Tolik talentu na jednom místě! <3
Já Piu jako paní Danversovou prostě zbožňuju, musím se podívat na celý záznam muzikálu s ní v roli, zatím jsem vždycky viděla jen úryvky, což je hanebný nedostatek. A Mili by někdy měla hrát Ich. :)
A zbožňuju Piiny šaty. :) I ty Mili, obě jsou nádherné. :)
A hrozně obdivuju, jak je už jen z řeči těla obou dam poznat jak se cítí. Video není moc zaostřené, ale ta jasná dominance Pii (jsou jména, která by se neměla skloňovat :D) a ta svěšená ramena a celkově křečovitý postoj Mili jsou tak dokonalé, že jim člověk ani nemusí vidět do tváře.
Pia je dokonalá, mrazivá, Mili zase téměř nadskočí pokaždé, když se k ní přiblíží a podává tam nejen zoufalství, ale i strach, čímž jen v koncertní verzi zastiňuje hodně hereček, které jsem v roli viděla. :D Mili je prostě skvělá. :) Obě jsou skvělé a ničeho víc už dodávat netřeba. :)


Komentáře

  1. Souhlasím s tvým výrokem: Tolik talentů na jednom místě. :) Ježtě Jindřich Žampa a bylo by to fenomenální! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano! Pia je jako paní Danversová dokonalá! Jedna z mých nejoblíbenějších představitelek. Rozhodně je nejďábelštější paní D. jakou jsem kdy viděla. :-)
    Jééé, jsem tak ráda, že si Mili zazpívala Ich. A je to asi jedna z mála hereček, která mě v této písni zaujala. (Ještě k tomu je tohle koncertní verze!)

    OdpovědětVymazat
  3. Nechápu, jak je možné, že je Mili ve všem tak perfektní. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky